Oprettet October 31, 2011 Nu er der kommet en juli-TG så nu er vi ikke sidst mere med vores terminsgruppe :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 hehe.. nej det er rigtigt.. Det ser ud som om du har skrevet en del indlæg, så vil lige høre dig, ved du hvorfor jeg ikke kan skrive statusser på forsiden. og hvorfor der står at jeg har skrevet 0 besvarelser? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 hehe.. nej det er rigtigt.. Det ser ud som om du har skrevet en del indlæg, så vil lige høre dig, ved du hvorfor jeg ikke kan skrive statusser på forsiden. og hvorfor der står at jeg har skrevet 0 besvarelser? hmmm... det ved jeg ikke... du kan prøve at spørge administratorene herinde :) der er et helt forum til det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 hehe.. nej det er rigtigt.. Det ser ud som om du har skrevet en del indlæg, så vil lige høre dig, ved du hvorfor jeg ikke kan skrive statusser på forsiden. og hvorfor der står at jeg har skrevet 0 besvarelser? Man skal have et minimum indlæg før at skrive status'er. Så vidt jeg kan se står der du har 9 besvarrelser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Elsker også når der bliver rykket :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Man skal have et minimum indlæg før at skrive status'er. Så vidt jeg kan se står der du har 9 besvarrelser tak.. men har skrevet flere end det. Når må spørge administrator :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 tak.. men har skrevet flere end det. Når må spørge administrator :) Ved en fejl er du nok kun registreret for de 9 besvarelser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Ved en fejl er du nok kun registreret for de 9 besvarelser. ja, det må vist være en fejl. når jeg går ind på min profil har jeg svaret 35.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Synes det er en rar fornemmelse at vi ikke er den sidste gruppe længere :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Synes det er en rar fornemmelse at vi ikke er den sidste gruppe længere :glad Sjovt, sådan har jeg det også :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Ja, nu hvor juli er kommet på, giver det en følelse af, at nu rykker vi :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites