Oprettet October 30, 2011 Hej alle Vil lige melde mig under fanen. Jeg var til lægen i fredags med min datter, og spurgte så om det kunne passe at jeg kunne have positive ÆL-tests 6 dage i træk. Han mente bestemt at jeg burde tage en GT og det gjorde vi så :yay Er kun i 4. uge, så der kan selvfølgelig ske mange ting, men hvorfor skulle der det som min læge siger. Fortæller dog ikke noget til nogen endnu - andet end jer herinde selvfølgelig :-) Jeg ville bare lige sige hej. Hilsen Perlemor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Tillykke, hvor dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Kæmpe tillykke! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Fantastisk! Stort tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 kæmpe tillykke med :gravid :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Tillykke! Hvor er det dejligt for dig/jer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites