IogE

Nytår

11 indlæg i dette emne

Vi er begyndt at tænkte lidt på nytår og vi ved ikke helt i nu hvad vi gør. :unsure

Vores datter er 4 måneder og vi har ingen vennepar, som har børn i nu eller er gravid.

Vi overvejer bare at være os 3 (mig, min mand og jeg) eller tage hen til min svigerfamilie....

Hvad gør i andre?

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er begyndt at tænkte lidt på nytår og vi ved ikke helt i nu hvad vi gør. :unsure

Vores datter er 4 måneder og vi har ingen vennepar, som har børn i nu eller er gravid.

Vi overvejer bare at være os 3 (mig, min mand og jeg) eller tage hen til min svigerfamilie....

Hvad gør i andre?

:)

Vores søn er knap 5 måneder nytårsaften.

Vi har samme overvejelser som dig. Tror vi ender hos svigerforældrene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke børn, men en hund, som ikke kan lide fyreværkeri. Jeg synes efterhånden, at nytårsaften er blevet alt for opreklameret. Vi bliver viste bare hjemme, og invitere måske et vennepar eller lignende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, at vi skal være sammen med et vennepar, som har en datter på 3 år. Begge børn skal jo tidligt i seng - vores datter vil være ½ år til nytår :) Vi var sammen med dem og et til par med en pige på den gang 1 år sidste nytår, og det var rigtig hyggeligt. Men vi har ikke talt med dem endnu, så nu må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal være hjemme.. uanset - da vi har en hund som ikke bryder sig om fyrværkeri (og vi bor på landet hvor der ikke skydes såååå meget af) :)

Om vi ender med at være Morten, Silje og jeg eller om min lillebror + kæreste + deres 1mdr gamle søn kommer, måske med min mor, måske med et vennerpar.. intet er fastlagt endnu, udover lokation ;)

Og... lur mig om Morten og jeg ikke finder på et eller andet lækkert mad og et hyggeligt spil eller lign, hvis det bare bliver os 2 + Silje :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke gravid nu, men jeg håber at være det til nytårsaften, og manden og jeg har allerede aftalt at vores nytårsaften bare skal være ham og mig, god mad, god film i fjerneren og en masse kys mens vi kigger på fyrværkeri :loveshower

På længere sigt har jeg luret på at lave en slags bytteordning med min storebror med at han tager vores unger hvert andet år, og vi tager hans hvert andet. Så kan børnene holde nytårsaften med hinanden og hygge sig hvert år, og man kan selv komme ud og spille fandango uden at tænke på børnene hvert andet år. Eneste minus er så, at jeg så aldrig ville holde nytår med min bror, men jeg ville dog SE ham hver nytårsaften (ved aflevering af børn) og vi plejer faktisk generelt ikke at holde det sammen. Så det synes jeg kunne være lidt en smart løsning ;)

Vi har allerede haft hans ældste (det var før de fik den yngste) sidste år til nytår, det gik rigtig fint og var superhyggeligt, da vi også var sammen med andre med børn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med vi skal være hjemme. Vi har snakket med et vennepar som har en søn på 1 år som vi måske skal holde med. Regner med vi spørger et post vender mere som også har børn om de også vil være med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved ikke endnu hvad vi skal. Min bror og kone har spurgt om vi vil ned til dem, men et vennepar har også spurgt om vil ud til dem. Så vi skal snart have fundet ud af hvad vi skal, eller om vi bare skal være hjemme og hygge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal holde jul hos mine svigerforældre og tager så hjem mellem jul og nytår.. og vi holder nytår hjemme, bare os tre (forhåbentlig 4)... bare mig, Stefan og Kira (forhåbentlig med en lille bebs i mavsen) netop fordi vi ikke ved hvordan Kira reagerer på bragene osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt det første år kun os tre da vi ikke havde venner med børn. :) siden da har vi holdt med forskellige venner :)

Vi skal for tredje gang i træk holde med et vennepar og deres søn :) det er SÅ hyggeligt! Børnefest om dagen/først på aften og voksen hygge om aften!

Vi er enige om vores børn ikke skal passes i højtiderne, og især vores store søn snakker meget om nytårstraditioner :) så vi prøver at skabe et minde for dem Også fester vi andre dage på året :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal være hjemme sammen med et vennepar der har 3 børn med :) Det er en fast tradition, at vi holder med dem og det plejer at være møg hyggeligt og dejlig stille og roligt :) Vi får noget rigtig god mad og hygger med børnene og går ud på vejen og fyrer en lille smule fyrværkeri af sammen med de større børn ( på 5,10 og 12 år)

Når de små børn sover plejer vi at spille et spil eller bare hyggesnakke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER