Oprettet October 29, 2011 Meget kort: er det i nat urene skal stilles? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Ja;-) 1 time tilbage :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Nemlig :) Det bliver god med en ekstra time at sove i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Det er altid sidste søndag nat i oktober og så hedder det ikke vintertid, men bare normal tid. ;) Det er korrekt, at det hedder sommertid, når urene stilles en time frem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Fantastisk, så har jeg fødselsdag i 25 timer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Fantastisk, så har jeg fødselsdag i 25 timer :yay Tillykke med fødselsdagen. Nyd den ekstra time. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Tillykke med fødselsdagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Fantastisk, så har jeg fødselsdag i 25 timer :yay Tillykke med fødselsdagen! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Fantastisk, så har jeg fødselsdag i 25 timer :yay Tillykke med fødselsdagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Iiiiih, tak skønne piger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites