Oprettet October 28, 2011 Efter at have testet posetiv sidste mandag, endte det desværre med en biokemisk weekenden efter. Men nu er blødning stoppet og testen viser negativ, så nu er jeg tilbage hos jer:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Det er jeg ked af at høre :( Håber du snart får en som hænger ved :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 det er jeg ked af at høre.. håber der snart er gevinst igen.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Krydser fingre for, at det hurtigt lykkedes igen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Øv, hvor ærgerligt! Håber at der snart er gevinst igen! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Øv altså :kram Håber snart det lykkes igen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 :bd Jo tak, er ikke fordi det er her jeg helst vil være, nok ligesom alle jer andre, men har det oki med det.. Heldigvis er det jo sjovt at prøve :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Øv øv :kram til dig. Men dejligt nyder træningen :hump - SÅDAN skal det være... :badgirl :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites