Oprettet October 27, 2011 Findes der ikke et program som hurtigt kan gøre billeder så små at man kan sætte dem ind her?? Synes ikke jeg kan få dem små nok i paint, så ville høre om der er et gratis forminsker program som man kan hente et eller andet sted?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2011 Tinypic men så uploader du dem på deres hjemmeside... det er det eneste jeg kender Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2011 Findes der ikke et program som hurtigt kan gøre billeder så små at man kan sætte dem ind her?? Synes ikke jeg kan få dem små nok i paint, så ville høre om der er et gratis forminsker program som man kan hente et eller andet sted?? Jeg kan gå ind og redigere det på inde i billed mappen... Hvor jeg går ind i egenskaber,og så kan jeg redigere på størrelsen der... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2011 Så blev jeg også klogere Fik mig da lige et nyt bruger billede! Linda Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan gå ind og redigere det på inde i billed mappen... Hvor jeg går ind i egenskaber,og så kan jeg redigere på størrelsen der... det kan jeg simpelthen ikke. Er det inde i paint du redigerer dem? For det kan jeg også, men de bliver ikke små nok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Du kan altid gøre billeder mindre i Paint. (huske dog "gem som" hvis du ikke vil ødelægge de originale billeder) Ctrl + W - der kan du ændre proportionerne.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites