Besvaret October 26, 2011 Jeg har en hel BILLEDTRÅD :D I kan se min smukke kylling HER mest fordi jeg ikke kan beslutte mig for hvilke billeder jeg vil sætte ind :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 KPBL: er ret vild med badebilledet, det smil, som prinsessen har på, det er intet mindre en fantastisk :). Jeg kan jo af gode grunde ikke vise nogle billeder endnu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 Ihh sikke en skøn prinsesse :loveshower De der øjne er jo helt vidunderlige! :kuller - men det hører du nok tit ;) Jeg kan da også lige bidrage lidt :) Søndag morgen i morgenkåbe Bruger alle kræfter på et kravleforsøg :D Hygger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 I gå stolen :) plaske-tid i badekaret :D Kæmper for at komme den rigtige vej :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 morgenhygge i sengen - den 26. oktober. Mors trætte kylling. - den 26. oktober. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Ihhh man bliver skruk af den her tråd! :loveshower Skønne skønne børn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Her er lidt af Erica 3 måneder gammel: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Skal denne tråd ikke op igen? Er der ikke flere der vil vise billeder af deres vidundere? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Jeg viser gerne min elskede pige :loveshower Hende med håret :rolleyes Helt nye billeder må i vente lidt med, jeg skal lige have tømt kameraet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Hvor er det bare en skøn tråd :kuller I har bare alle sammen nogle rigtig søde, kønne og supercharmerende små dejlige bebser! :loveshower Glæder mig til at kunne bidrage med billeder herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Åhhhh hvor er det nogle SKØNNE babyer I har alle sammen. Så må jeg hellere benytte mig af at vise lidt af min dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 jeg vil da også være med... Her er min dejlige Tobias han er 2 måneder på billedet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Jeg har da også et par stykke :D "Isbjørnen" får en flyvetur af far Øv kattens hale smager altså ikke godt Mums mad - den må i hvert fald ikke stikke af så jeg holder godt fast Sidder og hygger i stolen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Frække Frederik der leger med far :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Jeg vil da også gerne være med... det er ret længe siden jeg har bidraget med billeder herinde, så det er vidst på tide, at jeg flasher en smule... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Hold kæft hvor er han sød agnethe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Hold kæft hvor er han sød agnethe Tusind tak! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2011 Sikke nogle skønne unger I har! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Lige et nyt billede af Tobias Del dette indlæg Link to post Share on other sites