helle b

IT - Hjælp ...

6 indlæg i dette emne

Hej :)

Har et spørgsmål ang. computer, så tænkte der måske var nogel kloge hoveder herinde :rolleyes

Vi har en bærbar computer og mangler ofte en printer. Har tænkt at give manden en i julegave.

MEN kan hvilken som helst printer fungere trådløst med en bærbar ??

Er klar over at printeren skal sættes i stikkontakt for at virke, men tænker på forbindelsen mellem printer

og bærbar PC. Den vil jeg gerne ha trådløs. Kan alle printere fungere på dne måde, eller skal jeg kigge efter noget

specielt ??

:balloons

Helle.

Del dette indlæg

Nu er det manden min, der er IT-geniet herhjemme. Så jeg kan ikke fortælle dig præcist, hvordan det virker...

Men du kan, så vidt jeg ved, gøre to ting, men begge løsninger kræver en router :)

Enten kan du finde en printer, der kan gå på trådløs net. Det kan vores og det fungerer rigtig godt.

Eller også kan du, hvis jeres router kan det, tilslutte printeren til routeren og på den måde få en trådløs printer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det manden min, der er IT-geniet herhjemme. Så jeg kan ikke fortælle dig præcist, hvordan det virker...

Men du kan, så vidt jeg ved, gøre to ting, men begge løsninger kræver en router :)

Enten kan du finde en printer, der kan gå på trådløs net. Det kan vores og det fungerer rigtig godt.

Eller også kan du, hvis jeres router kan det, tilslutte printeren til routeren og på den måde få en trådløs printer.

Tænkte nok det krævede en router for at få forbindelse. Vi har ingen router nu da vi kører på trådløst med sådan et usb stik. Men i bund og grund burde alle printere vel ku klare opgaven, da det vel er routeren der sørger for forbindelsen...

Tak for din hjælp :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte nok det krævede en router for at få forbindelse. Vi har ingen router nu da vi kører på trådløst med sådan et usb stik. Men i bund og grund burde alle printere vel ku klare opgaven, da det vel er routeren der sørger for forbindelsen...

Tak for din hjælp :loveshower

Lige en kommentar til det farvede :)

Det kommer an på, hvilken løsning, du vælger. Hvis du vil tilslutte en hvilken som helst printer til en router, kræver det at man kan tilslutte sin printer til routeren. Det er altså en speciel form for router I skal have. Hvis printeren ikke skal sættes direkte til printeren, skal den have en wi-fi forbindelse som eks. denne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du finder en printer der kan printe over trådløs net, kan du købe en router og enten:

A: købe en router der understøtter USB modem og lave trådløs net den vej

Eller

B: købe en billig router og printe ud via det trådløse signal den laver. Man kan godt lave et hjemme netværk med en router uden den går på nettet. Dog kan det ske at computeren ik helt kan forstå der både kommer trådløs signal og signal fra modemet

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har en HP Deskjet 3050 ....

den sidder bare i stikkontakten..

vi købte den i netto for 349 kr på et tidspunkt..

og den skal bare tændes på knappen og så skal den lige have lidt tid til at oprette den trådløse forbindelse...

og så virker den bare.. :)

har printet ud på den så sent som idag..

den kan ihvertfald anbefales.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER