Oprettet October 25, 2011 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Nitzen1987: 86,7 kg - 0,2 kg (- 7,6 kg) Sookie: 67,5 kg + 0,3 kg (-3,2 kg) Dorita: 85,3 kg + 0,4 kg (- 0,7 kg) MinHemmeligeProfil: 72,4 kg + 0,5 kg (- 1,4 kg) Gult kort til : Loneb :sm TILLYKKE til: Nitzen1987 Husk: næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 til : MinHemmeligeProfil :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2011 Godt gået Anita :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2011 Flot Anita :) Og hvor har vi andre været dårlige-ups. (Vist en fejl jeg er på to gange ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2011 HA HA - Det ses tydeligt at der var efterårs ferie i sidste uge :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2011 Flot Anita :) Og hvor har vi andre været dårlige-ups. (Vist en fejl jeg er på to gange ;) ) Ja det er en fejl. Den nederste er mig. Kopierede lige din linie, men glemte at rette navnet. Ups. Retter det imorgen når jeg kommer til en pc. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2011 :yay den havde jeg ikke lige set komme :o så kan jeg jo være fint tilfreds med de 200 gram jeg har smidt hen over ferien :) på trods af 4 x kagespisning :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 Tillykke Anita :balloons Jeg har da helt glemt jeg skulle have vejet mig i morges <_< Er rimelig træt og har alt for meget om ørerne så vægten er formentlig gået den forkerte vej igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites