Guest

Foreslag til drinks

9 indlæg i dette emne

Jeg er medarrangør på elevrådsseminar på min skole, og er ansvarlig for vores festudvalg. Vi skal have seminar lørdag og søndag, og lørdag aften er der fest. Så det skal jeg have købt ind til. Hvilket jo bare vil sige massive mængder af sprut :rolleyes :whistling

Foruden øl (som der skal være masser af!!) har jeg lidt tænkt på noget med shots og lidt drinks.

Shots:

Dødssyge russere

Tequila

Fisk

Drink:

Isbjørne

Brandbiler

Rom & Cola

Southern Comfort & Faxe Kondi

Jägerbombs

Men hvad er der ellers af sjove og farvestrålende drinks og shots. Kom gerne med dit input :)

Del dette indlæg

Filur :loveshower Ved ikke præcis hvad sådan en består af, men det smager SÅ godt og ser vældig festligt ud. :) Især hvis man pynter med en ægte filuris i :sandie

Strawberry daiquiri kunne også være en mulighed. Det er vel bare blendede frosne jordbær med rom og evt. jordbærlikør?

Hvidvin og cider smager faktisk også rigtig godt sammen, men jeg ved ikke hvad sådan en drink hedder...

Hvad er en dødsyg russer? :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filur :loveshower Ved ikke præcis hvad sådan en består af, men det smager SÅ godt og ser vældig festligt ud. :) Især hvis man pynter med en ægte filuris i :sandie

Strawberry daiquiri kunne også være en mulighed. Det er vel bare blendede frosne jordbær med rom og evt. jordbærlikør?

Hvidvin og cider smager faktisk også rigtig godt sammen, men jeg ved ikke hvad sådan en drink hedder...

Hvad er en dødsyg russer? :blink

En dødsyg russer fungerer lidt på samme måde som tequila med salt og citron. I stedet for drikker man bare Kahlua, og bruger almindeligt kaffepulver og lime. Det smager himmelsk! :loveshower

Jeg tror desværre ikke vi har kapacitet til at lave Strawberry Daiquiri, men det smager også bare fantastisk. Det kommer stadig med på listen sammen med Filur. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis I har køleskabsplads, så er White russian totalt min yndlingsdrink!! Lige dele vodka, kaluha og (sød)mælk! Mums!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis I har køleskabsplads, så er White russian totalt min yndlingsdrink!! Lige dele vodka, kaluha og (sød)mælk! Mums!!

ENIG! (selvom jeg bruger letmælk, da jeg synes sødmælk er for kvalmt :rolleyes )

Et sjovt shot er Tequila Slammers! (tequila med et skvæt sprite - man lægger en ølbriket over glasset og holder det nede mens man slår glasset hårdt ned i bordet et par gange, så sodavanden bruser og så bunder man)

Southern Comfort er også godt sammen med Sprite. Og hvad med Små Grå?

I kan også lave:

Cosmopolitan (vodka, limesaft og tranebærjuice)

Ævle Bævle (vodka æblejuice)

Jeg når altid et sodavandsmæthedspunkt på et tidspunkt og så er drinks med mælk eller juice en befrielse!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg jo en rigtig Gin og Tonic-pige, så den ville jeg nok savne. Meeeen, det kan også være en drink, der deler vandene!

Hvad med mojito? Det er nu altså også vældig godt og heller ikke så sødt.. Jeg er personligt ikke så meget til aaalt for søde drinks. Og I har jo allerede rom, så mangler I bare danskvand, lime, mynte og rørsukker og is (hahaha, ok I mangler så en del :))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, jeg følger lige med her, skal have fundet på et par gode drinks til min 30-års fødselsdag i december...

Her er mine input - selvom der allerede er kommet mange gode!

Cuba strawberry og sprite eller fanta exotic

Cuba caramel og fanta eller cacaomælk

Ananasjuice og vodka, evt. med lidt blå curacao i til sidst (ligger sig i bunden, og bliver rigtig fint)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhm lækre forslag.

Vodka, danskvand og lime er et hit hos mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER