TiaK

Rullegardin - helst med Barbapapa

13 indlæg i dette emne

Jeg er nu nået så langt på Ericas værelse at jeg gerne vil have et gardin op i vinduet. Umiddelbart tænker jeg det skal være et (mørklægnings)rullegardin, evt et plissegardin.

Jeg vil gerne have et med at børnemotiv (gerne med noget rødt i, da det bliver hendes farve) men jeg kan ikke rigtig finde nogen steder med børnegardiner?

Så smid meget gerne links ind eller hvis I kender nogle fysiske butikker!

EDIT: synes det kunne være SÅ fint, hvis det blev et Barbapapa-motiv, da hun allerede har et stort billede med dem, så synes ikke rigtig hun skal have f.eks. PeterPlys-gardin...

Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes de plejer at have mange rullegardiner i Bilka.

Der kunne du evt. prøve at kigge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jysk har også mange søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kigget i Bilka, jeg kunne overhovedet ikke finde nogle med børnemotiv :o

Tror jeg vil prøve at tage i Jysk og i Bauhaus.

Jeg synes det er rigtig svært at søge om på nettet - vil rigtig gerne finde et med Barbapapa-motiv, men kan ikke hitte ud af det!

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig set med Barbapapa, men håber du finder nogen. Begge mine børn har fea Bilka, og det er med peter plys på Anines og dinoer på Finbarr´s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min første tanke var, at har fakta ikke lige haft sådanne rullegardiner???? men ellers jysk, Ikea, Ilva og andre lignende forretninger ville jeg kigge i :) held og lykke med at finde gardinet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes en hjemmeside - barbapapa.dk (som du sikkert har været inde på!) - men så vidt jeg kan se, har de desværre ikke rullegardiner. Måske du kunne skrive til dem og høre, om det er noget, der kan skaffes? - de burde da om nogen vide det, ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes en hjemmeside - barbapapa.dk (som du sikkert har været inde på!) - men så vidt jeg kan se, har de desværre ikke rullegardiner. Måske du kunne skrive til dem og høre, om det er noget, der kan skaffes? - de burde da om nogen vide det, ikke ;)

God idé! Har lige skrevet til dem :) Tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I jysk kan du jo bestille dem til at lave Rullegardin, og de har dettestof så hvis det dur kan du jo høre hvad det vil koste i dine mål..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I jysk kan du jo bestille dem til at lave Rullegardin, og de har dettestof så hvis det dur kan du jo høre hvad det vil koste i dine mål..

God idé, tror jeg, jeg vil forhøre mig nærmere om. Vil dog gerne have det som mørklægning... Bum bum, må lige tage ud og snakke med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg været i:

Bilka - kunne ikke finde et eneste rullegardin med børnemotiv :o

Jysk - havde et med Hello Kitty, som var MEGET lyserødt. Så det er et No-Go. Man kan kun få syet rullegardin med nogle bestemte stoffer, og der var heller ingen børnemotiver...

Bauhaus - som havde et sødt mørklægnings med Peter Plys - men som ikke rigtig passer til hendes Barbapapa billede. De havde også et med MickeyMouse i sort/hvid. Faktisk ret fint, men alligevel ikke rigtig dét... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Barbapapa.dk har skrevet tilbage - de kunne ikke hjælpe <_<

Ellers kunne du jo kør de her http://www.jysk.dk/140/470/629/5080500/a/catalog-sales

Og så sætte et mørklægningsgardin under?

Ja, jeg har godt overvejet det, da det måske også kunne være meget rart at lukke solstråler ude, uden der bliver totalt mørkt på hendes værelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER