Oprettet October 22, 2011 :balloon Tillykke med dagen :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 Tillykke :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 Tillykke :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 Stort tillykke med dagen gamle dreng ;) :hurra Håber den bliver god, og lige som du ønsker :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 Stort tillykke med fødselsdagen gammelsmølf ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 Rigtig mange gange tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 Tillykke med fødselsdagen - men hvem er det vi kan takke for solskinnet? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 Tillykke!!! :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 :balloons TILLYKKE :balloons Så gi´r han nok en lille en, en lille en, en lille en :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 TILLYKKE MED DAGEN, MARTIN! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 stort tillykke med dagen :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 :balloons Hip hip HURRAAAA!!!!! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 Tillykke med fødselsdagen Hr. Gammelsmølf :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2011 Tillykke med dagen. :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Mange tak for jeres søde lykkeønskninger. :biglove Jeg har været/er lidt off fra Babyklar. Ki tvinger mig ud I andre hårde arbejdsopgaver - lige PT. på Bryllupsklar.dk :) Men men jeg skal nok gøre comeback på babyklar.dk soon :) Glade hilsner Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Et forsinket tillykke med fødselsdagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Mange tak for jeres søde lykkeønskninger. :biglove Jeg har været/er lidt off fra Babyklar. Ki tvinger mig ud I andre hårde arbejdsopgaver - lige PT. på Bryllupsklar.dk :) Men men jeg skal nok gøre comeback på babyklar.dk soon :) Glade hilsner Martin Kuk kuk :balloons :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Kuk kuk :balloons :whistling Ha ha... Det har jeg også tænkt på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Ej jeg tænkte på det samme i går :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Ja ja Jeg har ikke glemt jer I er I mine tanker hver dag :) Jeg er meget tæt på mit comeback nu :) Glade hilsner Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Ja ja Jeg har ikke glemt jer I er I mine tanker hver dag :) Jeg er meget tæt på mit comeback nu :) Glade hilsner Martin Haha, ja klart vi er :P :balloon Og næææ.... Et helt friskt billede :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites