babydyr

Madras til tremmeseng

4 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Vi har i dag købt en tremmeseng i IKEA. Vi stod og så på de forskellige madrasser, men synes simpelthen det var en jungle, for de fleste madrasser er vel gode på hver deres måde.

Så nu er spørgsmålet til alle jer kloge mødre: hvilken madras er bedst til sådan en lille bebs? Det skal lige siges, at vi regner med den lille skal sove i en fin vugge i vores soveværelse i begyndelsen, men det er jo meget rart at få helt styr på det med madrassen inden hun melder sin ankomst i tilfælde af, at hun ikke gider sove i vuggen...

På forhånd tak for svar :)

Del dette indlæg

Jeg er lige med på en lytter her, for vi har også købt tremmeseng i Ikea og stod bagefter og kiggede på alle madrasserne i totalt vildrede :lol det er jo en ren jungle.

Del dette indlæg

Annonce ♥

vores børn sveder meget og herhejmme har vi Airosleep i barnevogn, tremmeseng og senere underlag i juniorsengene.

den er nem at vaske og børnene ligge tørt, da den suger fugten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg maa sige at jeg selv har solgt madrasser til unge og voksne og haelder mest til at det har en betydning. Der er f.eks. ingen grund til at investere i noget med fjedre osv. Dels pga det med vaegten, saa baby ikke kan udnytte de egenskaber, dels fordi metal i seng bare ikke er alletiders i min verden.

At det er et aandbart materiale, er at foretraekke og hvis det ovenikoebet kan vaskes :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER