Oprettet October 21, 2011 August spurgte mig Mor må jeg godt få noget slik.. Og jeg nej det går ikke det er jo ikke weekend idag( meget korrekt hva) August siger er det så det når jeg er puttet ? Jeg spørger hvorfor det August mor når jeg er puttet kan jeg høre du går ud i slik skabet og tager noget... Hmmm hvad siger man lige til det :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Ups, den var ikke nem :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 ja, den kan man ikke så godt løbe fra :) HAn er kvik :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Hahaha Smarte unge :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu? :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 :haha Den var ikke for heldig :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites