Mama Lou

Aktuelle biograffilm

13 indlæg i dette emne

Ved ikke om der er en lignende tråd, men nu opretter jeg i hvert fald en :)

Vi var i går i biografen og se "Klassefesten" med Nicolaj Kopernikus, Anders Berthelsen og Troels Lyby i hovedrollerne.

Vi har ellers overvejet meget frem og tilbage, da traileren fra filmen viser nogle hyleskægge klip - men sidste gang vi gik ud fra det blev vi slemt skuffede, så var noget tilbageholden.

HELDIGVIS gik vi ind og så den - og den kan varmt anbefales, hvis man trænger til en ordentlig griner :D

Vi grinte os igennem det meste af filmen, og overvejer at gå ind og se den igen næste søndag (d. 30. oktober), hvor der er "Biosøndag" og man kan se en del film til halv pris :super

Del dette indlæg

Tja jeg ville anbefale den samme ;) Var til FOR premiere på den... og har aldrig grint sååå meget og sååå højt i en biograf før ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne være jeg skulle foreslå manden at se den i weekenden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja jeg ville anbefale den samme ;) Var til FOR premiere på den... og har aldrig grint sååå meget og sååå højt i en biograf før ;)

Heller ikke mig :D Vi havde min bonusdatter på 11 med, hun var lige på grænsen til at måtte se dem, men hun synes den var virkelig griner :) Hun spurgte min mand på vej hjem, om han også barberede ædelstenene :lolhit Det udløste godt nok en mindre grineanfald - mere :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne være jeg skulle foreslå manden at se den i weekenden :)

Gør det - den er SÅ god :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heller ikke mig :D Vi havde min bonusdatter på 11 med, hun var lige på grænsen til at måtte se dem, men hun synes den var virkelig griner :) Hun spurgte min mand på vej hjem, om han også barberede ædelstenene :lolhit Det udløste godt nok en mindre grineanfald - mere :D

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej den lyder altså tila t man bliver nødt til at se den...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var inde og se Headhunter i går, det er en norsk film med et par danske skuespillere blandt andet Nicolai Coster Waldau. Den synes jeg var god, det er Jo Nesbø som har skrevet bogen, som filmen er lavet ud fra.

Der var en god portion grin, splat og nervepirrende spænding - den vil jeg gerne anbefale :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var inde og se Klassefesten i søndags og jeg kan stadig her tirsdag få så meget grineflip over den. Jeg overvejer også at se den igen. Og så skal jeg ihvertfald eje den på dvd.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt med så meget positivt om klassefesten - havde helt udelukket den pga. anmeldelserne!

den må vi da se!

Linda

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var inde og se Headhunter i går, det er en norsk film med et par danske skuespillere blandt andet Nicolai Coster Waldau. Den synes jeg var god, det er Jo Nesbø som har skrevet bogen, som filmen er lavet ud fra.

Der var en god portion grin, splat og nervepirrende spænding - den vil jeg gerne anbefale :rolleyes

Jeg har også set headhunterne. Synes godt nok den var grum. Sad flere gange og kiggede den anden vej. Den var god og spændende, men jeg synes godt nok der var nogle grumme scener i. Ikke en jeg kommer til at se igen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gør det - den er SÅ god :D

Vi gjorde det, og den var virkelig sjov :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også set headhunterne. Synes godt nok den var grum. Sad flere gange og kiggede den anden vej. Den var god og spændende, men jeg synes godt nok der var nogle grumme scener i. Ikke en jeg kommer til at se igen :D

Ja enig jeg så også væk et par gange men bortset fra det så synes jeg den var mega griner - sådan lidt sort humor agtig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER