Glowin

Hvad koster en vuggestueplads?

14 indlæg i dette emne

Vi har fået et tilbud om at starte Silje i en privat vuggestue - som først åbner til januar.

Det virker som et rigtigt godt sted med fokus på udeliv og omgang med dyr - hvilket er vigtige faktorer for os :)

Nu er jeg dog lidt nysgerrig for at høre hvad I betaler pr. måned for en VG plads? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi betaler 1200 SEK :whistling hvilket er mega billigt.

Ved godt du ikke kan bruge den sammenligning til noget, men kunne ikke lade være med at "blære" mig med den billige pris, vi betaler for en sindsyg god institution :loveshower

Spændende med den private - men skal hun allerede starte til januar???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi betaler 1200 SEK :whistling hvilket er mega billigt.

Ved godt du ikke kan bruge den sammenligning til noget, men kunne ikke lade være med at "blære" mig med den billige pris, vi betaler for en sindsyg god institution :loveshower

Spændende med den private - men skal hun allerede starte til januar???

1200?? det er.. hvad .. under 1000 DKK? VILDT! :o

Planen er umiddelbart at hun skal starte 1/3 .. eller 1/4 .. Måske først 1/5 .. 2020 (!!) :D Det har hendes mor ikke helt besluttet endnu ;) Men nej.. bestemt ikke allerede til januar.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har arbejdet i daginstitutionsområdet i Herning kommune og der er satserne for 2011:

Dagpleje: 1968 kr

Vuggestue: 2451 kr

Hvad skal du give ved den private??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lige under 1.000 kr. Og de får varm mad og alle andre måltider helt op til de forlader institutionen for at skulle i skole.

Jamen 2020 er vel meget passende at lade hende starte :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har arbejdet i daginstitutionsområdet i Herning kommune og der er satserne for 2011:

Dagpleje: 1968 kr

Vuggestue: 2451 kr

Hvad skal du give ved den private??

3400,- pr mdr - Det er så inkl. alle måltider (4 pr dag).. Men jeg synes egentlig det er lidt dyrt.

Ja det er lige under 1.000 kr. Og de får varm mad og alle andre måltider helt op til de forlader institutionen for at skulle i skole.

Jamen 2020 er vel meget passende at lade hende starte :lolhit

Det tilbud vi har fået (til 3400,-) er også inkl. alle måltider (morgenmad, formiddagssnack, varm frokost og en eftermiddagssnack) + det er muligt at lade hende blive samme sted (da det ligger samme sted som en -ny- børnehave) hvor priser så falder til 2400,- når hun bliver 2½ :)

Men..hmm.. synes stadig det er lidt pebret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i kommunen, ser det sådan ud:

Vuggestuer:

Heltid: 3.236

Halvtid: 1.942

Integrerede

institutioner

0-2 årige

Heltid: 2.956

Halvtid: 1.774

3-6 årige

Heltid: 1.542

Halvtid: 926

Madordning:

3-6 årige 395

Dagplejen: 2.860

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Odense koster en dagpleje 2.183 kr og en kommunal vuggestue 2.803 kr. Frokostordningen koster 540 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Frederiksberg koster det 3142 kr. inkl. frokost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Knap 4000,- mener jeg det er, for fuldtid med kost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Allerød kommune betaler vi ca. 4000 inkl. Frokost ordning, hvor der er en dejlig køkkendame ansat der laver det meste selv, og bager alt deres brød. Vi skal så selv have bleer med.

Rigtig pebert, men heldigvis har vi råd til det og er super glade alle sammen for den inst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Brøndby ser takster sådan her ud :) Jeg ved ikke om prisen for dagplejen er med eller uden frokost. Det står der underligt nok ikke noget om <_<

Dagplejen 2.737

Vuggestue Uden frokost 2.799

Vuggestue Med frokost 3.394

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok bare vanvittigt.. hvis vi herhjemme skal ha 2 børn i vuggestue og børnehave, blir det næsten 5000!

Så vi har valgt at jeg skal blive ved med at gå hjemme med Jamie.

Det kan slet ikke svare sig, hvis jeg alligevel kun skal ud og have 25 timer i ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok bare vanvittigt.. hvis vi herhjemme skal ha 2 børn i vuggestue og børnehave, blir det næsten 5000!

Så vi har valgt at jeg skal blive ved med at gå hjemme med Jamie.

Det kan slet ikke svare sig, hvis jeg alligevel kun skal ud og have 25 timer i ugen.

Åh det lyder hyggeligt :)

Skal du så gå hjemme med ham indtil han skal i børnehave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER