-moar-

Diarre og gravid

5 indlæg i dette emne

Ja undskyld det er ikke så lækkert

Det hele starte mandag morgen, med en masse kæftig veer, da jeg var fastene og skulle til glokosetest tænke jeg ikke meget over det, da jeg bare troede det var plukveer og sult.

Det forsatte mandag og natten til tirsdag, men kom og gik. Tirsdag morgen syndes jeg ikke det var sjovt mere så ringe til JM.

Aftalte med JM at jeg skulle komme ind og blive tjekke, da jeg havde meget ondt.

Da vi kom til Holbæl, så stoppe mine smerte , så føgle man sig slet ikke dum.

Når men blev tjekke for hun kunne jo godt høre i telefonen at den ikke var god. Men da det var gået i sig selv igen blev jeg sent hjem.

Havde tirsdag morgen haft lidt tynd mave, men tænkte det nok bare var sukkervandet, men da jeg stadig har det tror jeg ikke det er sukkervandet mere.

Nu har jeg simpelthen så ondt i mine mavemuskler når jeg bare prøve at rejse mig fra sofaen, så nu er jeg begyndt at blive bange for at det påvirke lille manden, da jeg heller ikke mærke lille manden, så meget idag. På den anden side kan det være at smertene der gør jeg ikke mærke ham.

Nogle det ved om det kan på virke den lille ellers må jeg ringe til JM. Syndes bare ikke jeg kan ringe og spørge om det nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det også indimellem og jeg har fået en fin og dejlig søn i dag :)

Men jeg synes nu at det lyder lidt voldsomt og det har da varet længe?

Måske skulle du lige ringe til JM i morgen. Det er da i hvert fald bedre at være på den sikre side, så din lille baby har det godt :)

Må jeg spørge hvad det vil sige at være lyddøv? Er det anderledes end at være "almindelig" døv?

God bedring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det også indimellem og jeg har fået en fin og dejlig søn i dag :)

Men jeg synes nu at det lyder lidt voldsomt og det har da varet længe?

Måske skulle du lige ringe til JM i morgen. Det er da i hvert fald bedre at være på den sikre side, så din lille baby har det godt :)

Må jeg spørge hvad det vil sige at være lyddøv? Er det anderledes end at være "almindelig" døv?

God bedring :)

Ja ringe til JM imorgen, ville bare lige være sikker på at der ikke nogle, som havde prøvet det sammen og man skulle kontakt jm med det samme.

Lyddøv er lidt som ordblind. Mine stavelse er ikke altid rigtige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ringe til JM imorgen, ville bare lige være sikker på at der ikke nogle, som havde prøvet det sammen og man skulle kontakt jm med det samme.

Lyddøv er lidt som ordblind. Mine stavelse er ikke altid rigtige ;)

Nåå på den måde. Så er jeg med :) Håber det er okay jeg spørger :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå på den måde. Så er jeg med :) Håber det er okay jeg spørger :blush

Helt iorden, hvis man ikke spørg for man aldrig svar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER