Susanne

Avent amme startsæt

9 indlæg i dette emne

Jeg faldt lige over følgende tilbud i BabySam på et Avent amme-startsæt

Spørgsmålet er så, om det er værd at investere i eller det er spild af penge? Kan det bedre betale sig at købe nogen af tingene separat? :unsure

:help

Del dette indlæg

Hov - måske jeg skulle have lavet det her indlæg i baby-udstyrs-forum <_<

Ki eller Martin - hvis I ser det her, må I godt flytte det! Tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor vil du have det? (=er du sikker på du har behovet for det?)

Jeg har købt en enkelt sutteflaske og det har rigeligt tilfredsstillet mit behov. De få gange jeg har malket ud har jeg gjort det i hånden.

Min pointe - lad være med at købe noget du ikke får brug for. Butikkerne har også åbent efter du har født ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min pointe - lad være med at købe noget du ikke får brug for. Butikkerne har også åbent efter du har født ;)[/color]

Rigtig god pointe. Er helt enig :)

Hvis du gerne vil amme, kan jeg ikke forestille mig du får brug for så mange plasker.. og måske heller ikke brystpumpen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor vil du have det? (=er du sikker på du har behovet for det?)

Jeg har købt en enkelt sutteflaske og det har rigeligt tilfredsstillet mit behov. De få gange jeg har malket ud har jeg gjort det i hånden.

Min pointe - lad være med at købe noget du ikke får brug for. Butikkerne har også åbent efter du har født ;)

Rigtig god pointe. Er helt enig :)

Hvis du gerne vil amme, kan jeg ikke forestille mig du får brug for så mange plasker.. og måske heller ikke brystpumpen..

Hvor er det godt at have Jer! Jeg troede ikke man kunne undvære en brystpumpe - heller ikke selvom man ammer, for jeg troede ikke det var muligt at malke ud i hånden til en enkelt flaske eller to :rolleyes

Tak for råd - den tanke er hermed sløjfet! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da også lige tilføje, at du får en sutteflaske eller to (af de små) i nogle af baby-gratispakkerne, som du kan få i Matas, fra Libero og i BabySam. Så - ikke for at gentage, men - vent med at investere i noget, før du finder ud af, om du har behov :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvis du får behovet, er det meget billigere at købe på eBay eller amazon :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvis du får behovet, er det meget billigere at købe på eBay eller amazon :)

Helt enig og de små flasker er bare det værste bip for når baby er et par mdr skal den have mere end der kan være i flasken

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan altid være sikker på at få klart svar her hos Jer! :D :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER