Caddie

Betræk til voksipose

3 indlæg i dette emne

Jeg har købt 2 brugte voksiposer, og selv om de er i fin stand kunne de godt trænge til en opfriskning.

Jeg har læst mig til man kan sy et nyt betræk til voksi, og da min mor er ret god til at sy, er hun sat på opgaven... :super

Men er der nogen af jer, der har et mønster og erfaring med hvilken slag stof der er bedst at bruge?? Jeg tænker på om der skal fleece eller noget andet blødt stof inden i posen, eller om det er fint nok med almindeligt glat stof??

Hvis I har nogle billeder af jeres poser med nyt betræk, så vis dem endelig frem :)

Del dette indlæg

Jeg har ikke selv syet et betræk, men ville vælge at putte noget almindelig bomuld indeni og så noget lidt kraftigere udenpå. Som denim, fløjl osv :)

Af mønster, kan i jo bruge det gamle betræk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke et mønster liggende, men brugte bare de gamle betræk til at tegne af efter, det gik fint.

Udvendigt bruger jeg gerne halvpanama, men fløjl og demin tror jeg også vil være rigtig godt. Indeni bruger jeg alm. glat bomuld. Man kan også bruge flonel, du skal bare være opmærksom på, det godt kan fnulre lidt. Fleece tror jeg bliver for varmt. Jeg skifter også gerne snorene i dynen, så de passer til, det er nemt og gøre.

Jeg har kun billede af en af dem jeg har lavet, men der kan du da se hvordan halvpanama ser ud. Man kan også få det med tryk :)

2qjem3t.jpg

f2ltev.jpg

11745jl.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER