Oprettet October 19, 2011 ja jeg går jo rundt her i den syvende himmel og er overdrevet forelsket i min lille nyfødte søn - men hov , hvor blev den der faderskabserklæring af ? har aldrig fået en sådanne udleveret :S Hvor filan for jeg sådan en fra i en hylende fart ? :o kan huske ved min datter at jeg fik den udleveret på fg lige efter fødslen - men ikke denne gang ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Vil da mene at du burde have fået den på sygehuset igen hvis i stadig ikke er gift. Ved da at mine forældre gjorde med mig. :) Selvom det jo er mange år siden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Hvis du har digital signatur kan du logge ind her og hente den KLIK Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Tak for jeres svar - har fundet den fra dengang man fik den hos lægen :) synes der er lidt meget om ørene lige disse første dage :D man vil jo gerne være super mor og have styr på det hele :D men tak for jeres hurtige svar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Jeg ordnede det over nettet med digital signatur. Det var super nemt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites