Guest

Amerikans football

11 indlæg i dette emne

Jahhh vi er så nogle af dem, som er hoppet med på vognen og følger med i amerikansk fodbold, dog sidder vi ikke og følger alle kampene, men nogle af dem ser vi.

Vi har en helt venneflok, som ser det hver søndag, og alle holder med hvert sit hold. Jeg holder med Seattle seahawks og min mand med colts.

Jeg har bare det problem, at jeg fatter bare nada af reglerne, jeg fatter faktisk så lidt, at jeg ikke engang kan spørge om noget omkring det.

Men er der andre som følger det? og evt kan forklare mig, hvad det egentlig går ud på? og hvilket hold holder i med, samt hvorfor

jeg har selv valgt ud fra navnet, jeg synes seattle seahawks lyd godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er det dejligt at du skriver :)

vi herhjemme ser det hver uge, min kæreste spiller det selv (han er running back, og spiller i den danske nationalliga) og fan af broncos.. jeg er fan af miami dolphins fordi deres logo er ret sødt :)

jeg kender lidt til reglerne, da vi har været sammen i 3 år snart og han har spillet det i al den tid jeg har kendt ham :) så jeg kan efterhånden noget, men der er stadig en MASSE jeg ikke kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det ikke, men min mand ser det en gang imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mener seriøst, at jeg har aldrig været så lost, som jeg er når jeg ser netop amerikansk fodbold, for jeg forstår vitterligt intet af det spil...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mener seriøst, at jeg har aldrig været så lost, som jeg er når jeg ser netop amerikansk fodbold, for jeg forstår vitterligt intet af det spil...

det er også et meget indviklet spil :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med - jeg ser intet andet sport, men det her har fanget mig. Det var min mand, der fik mig med på det (han interesserer sig i øvrigt heller ikke særligt for sport ellers).

Jeg holder med Cardinals, og han holder med Colts. I år går det ikke godt for Cardinals, men det var nu heller ikke ventet, efter deres quarterback trak sig tilbage. Så lige nu følger jeg ikke så intenst med i, hvordan de klarer sig, men venter mere på, at de måske kommer tilbage igen i løbet af et par år. Så prøver jeg at holde med mandens Colts i stedet - men de klarer sig nu heller ikke så godt, som man kunne håbe baseret på tidligere år; nok mest fordi halvdelen af holdet nærmest er ude med skader :rolleyes

Jeg har ganske fint styr på reglerne - jeg var for sjov ved at skrive lidt ned tidligere, fordi jeg overvejede, hvordan jeg egentlig ville forklare dem for andre, hvis jeg skulle. Jeg kan lige se, om jeg kan finde noget af det senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh jeg elsker NFL og holder med Steelers, min mand holder med Falcons. I år spiller deres grupper mod hinanden, så der er masser af underholdning til os :D .Begge hold klarer sig godt i år, så det er indtil videre meget sjovt at være fan herhjemme ;). Jeg begyndte at holde med Steelers, fordi jeg synes de spiller underholdende football. De har en god defensiv og en udemærkede offensiv, men deres QB Ben er dog ikke den bedste i ligaen efter min mening. Han er heller ikke den dårligste, men ham er jeg alligevel ikke så knyttet til :whistling :rolleyes

Jeg har set NFL længe, nok de sidste 10 år, og ret aktivt de 6 af dem, så jeg er ret godt med i reglerne. Dog lærer jeg fra tid til anden en ny lille detalje alligevel :) Der er nemlig så sindssygt mange regler, at det tager rigtig lang tid at lære, og men de overordnede store regler kan man nok forholdsvist hurtigt lære :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder trofast foran skærmen når Patriots spiller!

Og er efterhåndeb også ret godt inde i reglerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det ikke, men min mand ser det en gang imellem.

Sådan er det også her, tror min mand ville ønske jeg gad se det, men fatter det ikke- så nej tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jahhh vi er så nogle af dem, som er hoppet med på vognen og følger med i amerikansk fodbold, dog sidder vi ikke og følger alle kampene, men nogle af dem ser vi.

Vi har en helt venneflok, som ser det hver søndag, og alle holder med hvert sit hold. Jeg holder med Seattle seahawks og min mand med colts.

Jeg har bare det problem, at jeg fatter bare nada af reglerne, jeg fatter faktisk så lidt, at jeg ikke engang kan spørge om noget omkring det.

Men er der andre som følger det? og evt kan forklare mig, hvad det egentlig går ud på? og hvilket hold holder i med, samt hvorfor

jeg har selv valgt ud fra navnet, jeg synes seattle seahawks lyd godt...

griner :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

griner :D

Jeg valgte Cardinals, fordi jeg syntes, det var sejt med et hold, der var små røde fugle i stedet for et eller andet stort og farligt som løver eller tigre :) Det var før, jeg begyndte at interessere mig for det for alvor, og mest for at gøre det mere interessant for mig, når manden så det i fjernsynet. Og så klarede de sig bare enormt godt og kom i Superbowl (hvor de desværre tabte), så jeg endte med at sætte mig bedre ind i sporten og blev interesseret for alvor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER