Besvaret October 20, 2011 Skøn skøn lille pige :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvor er hun skøn! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvor er hun lille! Og fiiin! :loveshower Hvorfor er hendes ene hånd/arm pakket sådan ind? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvor ser hun smuk og dejlig ud :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvordan har jeg kunnet overse denne tråd?!?! :gal Først og fremmest tillykke med datteren! Men godt nok en ordentligt omgang i har været igennem op til! Hun er utrolig smuk! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 ML skriver at hun har været mere stabil i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 skøn skøn opdatering :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvor er hun dejligt :loveshower Og dejligt det er gået bedre i dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 ML skriver at hun har været mere stabil i dag :loveshower Fantastisk opdatering! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Hvor er hun lille! Og fiiin! :loveshower Hvorfor er hendes ene hånd/arm pakket sådan ind? :unsure Det er vist bare fordi hun har en venflon og slange i til blodprøver, og armen pakkes ind, så hun ikke kan rive nålen/venflonen ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Tusind tak for alle jeres tanker og hilsener. Det betyder rigtig meget, selvom overskuddet til at svare ikke er det allerstørste. Karoline er blevet lidt bedre til selv at komme i gang med at trække vejret, når hun glemmer det. Hun har tabt sig til 1.295 gram, men det er ok. Jeg synes hun ser bedre ud i dag. Hun er bare så lille og fin. Vi har købt en par stykker tøj i dag i str 38- og det er stadig stort. Hun har fået blod, antibiotika, og en masse andet, men jo alt sammen for at hjælpe hende. Synes det er lidt hårdt at se, så meget de allerede har gjort ved hendes lille krop. Men det er jo for hun skal få det bedre. Der er mange forvirrende tanker, uafklarede spørgsmål osv men dem må vi få styr på hen af vejen. Lige nu er det vigtigste, at Karoline er hos os, og så tager vi en dag af gangen. Tak for jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Hvor er det bare dejligt at høre fra dig! :kram2 Jeg er rigtig glad for at høre at Karoline gør fremgang.... Og hvor må det være skønt at få hende i noget rigtigt tøj - selv om det er stort endnu.... Det skal hun nok vokse ud af hurtigt :kram2 Jeg kan godt forstå at det er hårdt at se de gør så meget ved hende, men som du selv siger, så er det jo for at hjælpe hende, og for at hun snart skal blive stor og stærk.... Hun skal nok klare skærene søde! :kiss Stærke, kærlige og trøstende tanker herfra! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Åh det lille fine menneske :biglove Og dejligt at høre fra dig ML, og dejligt at det går fremad. :loveshower Hun bliver en stor stærk panda, det er jeg sikker på! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Dejligt at høre fra dig :loveshower Håber også at storesøster har det godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Årh, hvor er hun altså bare fin! :wub Det var rigtig dejligt at høre fra dig, ML. Hold modet oppe - så skal alting nok gå og lille Karoline kan komme med hjem. Min allerdybeste respekt og tusind kærlige tanker :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Dejligt at høre fra dig :) og at der er fremgang ved Karoline :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Ej, hvor er hun altså en fin lille pige :loveshower Og dejligt at høre at hun ser bedre ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 meget fin pige i har fået jer!!! :loveshower hun ser rigtig dejlig ud :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2011 Dejligt med en update fra dig ML og rigtig dejligt at høre hun har det godt! Håber og tror på hun snart begynder at tage på i stedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites