Besvaret October 19, 2011 Varme kram og tanker til jer alle! Og STORT tillykke med lille Karoline! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Jesper og jeg tænker så meget på jer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Tillykke med den lille panda. Havde dog håber hun var blevet lidt endnu - Men hun er sej, jeg er sikker på hun klarer den!!! Sender masser af positive tanker til jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Nyeste opdatering er, at transfusionen er gået godt, men ikke helt har haft den ønskede virkning. Hun har haft flere dyk i nat :( Men tilgengæld havde ML hende ude et par timer i går og sad med hende :loveshower Og så har jeg fået lov til, at flashe et par billeder af det lille mirakkel Hun er bare så fin og skøn :loveshower :kuller :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Åhh sikke en lille nus... Hun skal bare kæmpe sig igennem det her, kom så lille panda. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Ååååårh... det lille menneske!! Hvor er hun fin! :biglove Tak for opdateringen Tildes mor :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvor er fin lille og fin nøjjj hvor skønt du havde hende i dine arme :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Ej hvor er hun bare lille og fin... Håber virkelig hun klare den... Er ret sikker på hun er en fighter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 hvor er hun sød :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvor er hun bare skøn den lille panda. Med hinandens kraft skal I nok klare det. Det tror jeg på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvor er hun bare dejlig :) Hun skal nok kæmpe sig igennem :rolleyes hun er jo en stærk lille panda. :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Sikke dog en yndig lille darling :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Årh, hvor er hun sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Har først set denne tråd nu, men et kæmpe stort tillykke med lille smukke Karoline. Er sikker på at hun er en rigtig lille kung-fu fighter. Kram RIkke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Åh lille putte. Hvor er hun fin :loveshower Tak for billederne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvor er hun bare fin. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Århhh hvor er hun fin og sød :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 smuk er det eneste ord jeg kan komme i tanke om :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvor er hun fin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Hvor er hun bare smuk :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Stort tillykke med lille Karoline. Sikke en hård start på livet hun har fået, men håber og krydser for at hun er en lille fighter som vil livet :biglove Mange tanker fra mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites