Barbamama

AgneteV

21 indlæg i dette emne

Har lige haft den hyggeligste dag sammen med mine søde søde veninder (og en enkelt kammerat ;)) fra studiet, hvor de kiggede bryllupsbilleder og fik lov at se nærmere på min kjole og hvad ved jeg. :) En rigtig bryllupsnørdedag ;) Og for at gøre det lidt bryllupshyggeagtigt, så fik jeg AgneteV til at lave en kage til os. Og jeg synes bare lige at I skal se den, den er SÅ flot!

post-350-047691900 1318785261_thumb.jpg

Det gav helt sikkert noget ekstra til stemningen! :loveshower

Jeg nåede ikke at få billede af pigernes "wauw"-reaktion, men jeg synes den efterfølgende reaktion taler lidt for sig selv også, haha:

-SLETTET-

Og så smagte den såååååååååå godt! :sandie :sandie :sandie

Tak, Agnete! :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj, den er flot :respekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op den er flot den kage. Var blomsterne rigtig blomster eller også nogle produceret som spiselige???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, den er flot :respekt.

Den var megaflot! :respekt Vi sad alle sammen sådan lidt... "Er den rose egentlig ægte?" den var virkelig flot lavet :) Jeg nænnede næsten ikke at skære i den :rolleyes En af mine veninder var dog ligeglad med at ødelægge den fine pynt "Jeg skal SMAGE den blomst der" :lolhit Hun kunne dog betydeligt bedre lide kagen, men blomsten er jo også sådan noget sukkerstads. Men den var virkelig flot. Vi var alle imponerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op den er flot den kage. Var blomsterne rigtig blomster eller også nogle produceret som spiselige???

Blomsterne var spiselige :) Altså ikke at man havde lyst til at spise en hel blomst for de var jo lavet nærmest af ren sukker. Så smagte kagen altså bedre :sandie Men alt kunne spises. Men den rose så godt nok ægte ud, så kan godt forstå at du var i tvivl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh Agnethes kager.. Hun lavede vores bryllupskage, som bare var PERFEKT! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nøj for en lækker kage :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj den er godt nok fin :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft den hyggeligste dag sammen med mine søde søde veninder (og en enkelt kammerat ;)) fra studiet, hvor de kiggede bryllupsbilleder og fik lov at se nærmere på min kjole og hvad ved jeg. :) En rigtig bryllupsnørdedag ;) Og for at gøre det lidt bryllupshyggeagtigt, så fik jeg AgneteV til at lave en kage til os. Og jeg synes bare lige at I skal se den, den er SÅ flot!

post-350-047691900 1318785261_thumb.jpg

Det gav helt sikkert noget ekstra til stemningen! :loveshower

Jeg nåede ikke at få billede af pigernes "wauw"-reaktion, men jeg synes den efterfølgende reaktion taler lidt for sig selv også, haha:

Og så smagte den såååååååååå godt! :sandie :sandie :sandie

Tak, Agnete! :tak

Hvor er jeg bare glad for at i kunne lide den :biglove Tusind tak for alle roserne - det er jo helt overvældende at komme ind og læse sådan en fantastisk anmeldelse af en af mine kager :blush

Hold nu op et godt billede af alle veninderne der knipser løs med kameraet :lol Det er bare guld værd at se sådan et billede!

Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe til med at gøre dagen bare lidt bedre og selv tak :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er/var den flot ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg bare glad for at i kunne lide den :biglove Tusind tak for alle roserne - det er jo helt overvældende at komme ind og læse sådan en fantastisk anmeldelse af en af mine kager :blush

Hold nu op et godt billede af alle veninderne der knipser løs med kameraet :lol Det er bare guld værd at se sådan et billede!

Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe til med at gøre dagen bare lidt bedre og selv tak :glad

:glad :glad :glad

Roserne er bestemt velfortjent! :super Og det kan jeg så læse af tråden at jeg ikke er ene om at synes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove ØJ hvor er den FLOT! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad

Roserne er bestemt velfortjent! :super Og det kan jeg så læse af tråden at jeg ikke er ene om at synes :)

Jamen det er bare SÅ sødt at jer allesammen - har helt røde øre og et fjoget grin over hele fjæset :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt :respekt Hold da op, den er flot...

Hvordan laver man overhoved SÅ flot en kage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt :respekt Hold da op, den er flot...

Hvordan laver man overhoved SÅ flot en kage..

Tak :) Man øver sig og øver sig og øver sig og øver sig :whistling og så øver man sig lidt mere... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Man øver sig og øver sig og øver sig og øver sig :whistling og så øver man sig lidt mere... :lolhit

Kunne være man skulle begynde og øve sig. Der må være en masse lækker øve-kage, der skal spises så :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne være man skulle begynde og øve sig. Der må være en masse lækker øve-kage, der skal spises så :sandie

Hehe jeg spiser dem faktisk aldrig selv - jeg smager til og så overlader jeg spisningen til alle andre... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den smuk

PS Hvis du vil blive ved med at være anonym, skal du nok huske at slette nr. 2 billede igen Fru Barbamama :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den smuk

PS Hvis du vil blive ved med at være anonym, skal du nok huske at slette nr. 2 billede igen Fru Barbamama :)

Ups ja! Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg spiser dem faktisk aldrig selv - jeg smager til og så overlader jeg spisningen til alle andre... :loveshower

Det er nok en god idé ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er den flot! Er voldsomt imponeret her og ville ønske jeg selv kunne lave sådan nogle! Men jeg ville nok ikke kunne lade være med at spise dem også :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER