SoBa

Babymesse

8 indlæg i dette emne

Nogle der har været i øksnehallen? Er bare nysgerrig om der er noget at komme efter? Tilbud? Spændende ting eller bare mange mennesker. Ved nemlig ik om jeg skal bruge min søn og 2 gange 80 kr på det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var der i foråret og syntes det var rigtig hyggeligt.

Jeg fik købt nogle gode ting :) Du får også en gavepose, når du kommer ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har været der inde idag ved ikke om du kom afsted hvis ikke kan det godt anbefales til næstegang som er i maj.

fik købt en masse lækre ting og fik en masse inspiration :rolleyes

blandt andet fik jeg købt en lækker pusletaske til halvpris har kigget på den flere gange på nettet men syntes 800,- var mange penge, når jeg nu ikke havde set den i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var der også i dag, og synes ikke det var særligt godt. Men tror det afhænger rigtigt meget af, hvad man kommer der for. Jeg havde nok forventet, at der var flere udstillere af udstyr. Men vil klart komme igen til foråret, når junior er kommet til verden, og der skal shoppes tøj. For det var der rigtigt meget billigt af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser. Vi droppede det.... troede nemlig også, at det var udstyr - og gode tilbud herpå- man måske kunne få fingrene i.... Men måske jeg tager revanche til maj, MED baby og barnevogn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser. Vi droppede det.... troede nemlig også, at det var udstyr - og gode tilbud herpå- man måske kunne få fingrene i.... Men måske jeg tager revanche til maj, MED baby og barnevogn :-)

Det er også min plan! Måske vi mødes derinde?! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt sikkert også derind igen til maj :)

Det er mærkeligt at det så er et år siden at jeg rendte rundt derinde med min gravide mave uden at kende min lille dreng :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser. Vi droppede det.... troede nemlig også, at det var udstyr - og gode tilbud herpå- man måske kunne få fingrene i.... Men måske jeg tager revanche til maj, MED baby og barnevogn :-)

Jeg synes det var godt da jeg var det i maj og kunne godt finde på at tage derind igen til maj. Jeg vil dog ikte tage barnevogn med for det er bare for trængt derinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER