Oprettet October 15, 2011 Vil lige høre om der er nogen derinde der ved hvor Retail, en tøjbutik til kvinder, er henne af i Odense området? Jeg kan bare slet ikke finde en adresse.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 Vil lige høre om der er nogen derinde der ved hvor Retail, en tøjbutik til kvinder, er henne af i Odense området? Jeg kan bare slet ikke finde en adresse.. <_< Har aldrig hørt om den.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 Jeg fandt den selv :) det er en tøj-butik på Odense Banegård :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 Jeg fandt den selv :) det er en tøj-butik på Odense Banegård :) Er det ikke den der er lukket så? Var på banegården i tirsdags.. og der så jeg da de har lukket de 2 tøj butikker der lå nede i enden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 Nej, den er lige ved siden af giraffen og axel music :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 Hmm nÅ den så jeg ikke så.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 Hmm nÅ den så jeg ikke så.. Nej jeg gik også lige forbi den to gange! Den er ikke så stor... Del dette indlæg Link to post Share on other sites