Oprettet October 14, 2011 En sand lille prins , kom til verden natten til igår kl 01 :loveshower . tak i søde tøser for snakke og finurlige spørgsmål til tider :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2011 Tillykke :loveshower Hvor er det bare dejligt for jer. Glæder mig til at høre mere om ham :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2011 Stort tillykke :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2011 Eeej stort tillykke! :kram2 :balloon :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2011 stort til lykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2011 Iiih det varmer at se alle de hilsner - tusinde tak allesammen .. En lyn fødsel hvis i spørger mig , vandet gik kl 23:00 og så kom der ellers veer med 4 min imellem fra start og så var det bare afsted , kl 00:05 lagde jeg mig i sengen på fg og kl 01:01 er min dejlige søn født :loveshower jeg er i den syvende himmel , far ligeså :) og en selvfølgelig meget stolt storesøster - vi har det alle helt igennem fantastisk - jeg kunne ihvertfald ikke bede om mere :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2011 åhh lyder som en dejlig drømme fødsel, stort tillykke til jer alle der hjemme, glæder mig til og evt ku se et billed af den lille prins:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Iiiiih hvor dejligt! :loveshower Tillykke med ham. Håber også på at se et lillebitte billede af prinsen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Tillykke med lillemanden :loveshower :balloons Dejligt at du har haft glæde af os - husk vi stadig er her, selvom han er kommet ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 I er da skønne allesammen - tusinde tak for alle jeres hilsner , der kommer et lille billede snarest :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Tillykke! Og det må da være en drømme fødsel du har haft Del dette indlæg Link to post Share on other sites