Oprettet October 13, 2011 Jeg mangler en vinterjakke og jeg synes jeg har svært ved at finde ud af hvilken jeg skal satse på. Så hvilken har I eller har planer om at købe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2011 Jeg er rigtig glad for mine 2 Danefæ-jakker. Det er begge vinterjakker. Den ene model Else og den anden model Bess. Jeg kan rigtig godt lide kvaliteten på jakkerne, og så er jeg ret glad for den lilla Else (lang model) farve. Else-modellen: Bess-modellen: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2011 Super med sådan en tråd :) Skal selv ud og købe jakke i weekenden og aner ikke hvilken én jeg skal købe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2011 Jeg har lige købt denne skijakke idag Ellers har jeg en billig veromoda jakke fra i år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2011 Jeg har lige købt denne skijakke idag Ellers har jeg en billig veromoda jakke fra i år. Hvor er skijakken fra? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2011 Hvor er skijakken fra? Jeg ved faktisk ikke hvor man kan købe dem. Mærket hedder 2117, jeg har fået den ved grossisten gennem arbejdet. Vi har stået på deres lager og prøvet forskellige jakker i dag. Den fåes i 3 forskellige farver. De sagde derude, at den koster 2.000 i butikkerne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2011 Jeg ved faktisk ikke hvor man kan købe dem. Mærket hedder 2117, jeg har fået den ved grossisten gennem arbejdet. Vi har stået på deres lager og prøvet forskellige jakker i dag. Den fåes i 3 forskellige farver. De sagde derude, at den koster 2.000 i butikkerne. Okay, mange tak for informationerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites