Guest

hjælp til at finde navnet på et make up mærke

8 indlæg i dette emne

jeg så i tv2´s godmorgen DK for noget tid siden en udsendelse omkring make up uden parabener, som bestod af mineraler. Der nævnte de et bestemt mærke, hvor man kunne få øjenskygger i æsker, hvor æsken havde farverne blå til dem med blå øjne, grøn til dem med grønne øjne og brun til brune øjne.

Jeg kan bare ikke huske, hvad mærket hedder, og nu kunne jeg godt tænke mig at ønske mig netop noget af det make up i julegave. Så hjælp skønne BKkvinder, er der nogle som her en ide om, hvad mærket hedder?

bonusinfo´: jeg mener at det var et af de første mærker, som begyndte at bruge mineraler og fravalgte parabener

Del dette indlæg

Gætter på du mener Jane Iredale :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

det skal nok passe, ved du så også hvor jeg kan købe mærket?

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay har lige googlet det, og er så også ret sikker på, at det er det mærke. Tak for hjælpen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger Everyday Minerals,EM, når jeg en sjælden gang bruger noget :)

Alt sammen er selvfølgeligt mineraler og uden al mulig møg :)

Mine øjenskygger (også mineraler) kom fra Theshespace. De er desværre lukket for nyligt :( De fedeste farver de havde :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan også købe det på udenlandske sites, så er det billigere.

Der er helt sikkert nogle herinde, der kan være behjælpelige med links. :)

Jeg har dog ikke selv prøvet det, da jeg køber det gennem min søster, der gennem sin klinik, er forhandler af Jane Iredale produkter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay har lige googlet det, og er så også ret sikker på, at det er det mærke. Tak for hjælpen

NP ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

NU husk - at det der med at blå øjede skal bruge "de og de" farve... og grøn-øjede "de og de".. det er altså noget pjat.. Brug de farver DU syntes er gode.. dem DU kan lide og som du syntes er pæne til dig selv.. Det er helt sikkert en smags-sag ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER