TiaK

Rengøring af voksipose

8 indlæg i dette emne

Jeg har jo lånt en voksipose og nu er det jo snart ved at være tid til at tage den i brug. Jeg har vasket betrækket men selve ulddynen kan jo ikke vaskes. Jeg har tænkt mig at ligge den i fryseren - men jeg er ret lost om hvor længe den skal ligge der for at det er effektivt? Og kan den ligge der for længe?

Del dette indlæg

Vi putter den i fryseren i etdøgn og støvsuger den bagefter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vidste jeg ikke at man kunne... det må jeg prøve, for jeg har været ret irriteret over at den ikk ku vaskes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt et sted på nettet, hvor de bare skriver et par timer i fryseren. Men hvis du har positive erfaringer med et helt døgn, så tror jeg bare den ryger et døgn i fryseren og så bliver godt og grundig støvsuget bagefter, så må det være fint.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers kan du få den renset på et renseri :loveshower Det fik jeg gjort og den blev bare så lækker

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers kan du få den renset på et renseri :loveshower Det fik jeg gjort og den blev bare så lækker

Hvad skulle du give for det? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde så købt en brugt Voksi og lagde ud med at sende dynen på renseri, det skulle vi aldrig have gjort for det kunne de ikke finde ud af :prik så vi fik den tilbage og den var helt hård og stiv (ja sorry, men de ord beskriver den altså :blush ). Jeg havde så lige født så vi fik aldrig taget os sammen til at gå ned og klage, vi opdagede det først efter nogle uger. Følte ikke vi kunne bevise det var deres fejl.

Men derfor behøver det jo ikke gå sådan for andre :) bare sørg for at bruge et renseri du nprmalt stoler på og det kan vel ikke siges for mange gange at det er uld. Jeg sagde det højt da jeg afleverede den og det står også på mærket, men det skete alligevel.

Vi har nu købt en ny Voksi på tilbud og glæder os til at tage den i brug :) jeg har kigget på Voksis egen hjemmeside og de siger at den ved almindelig vedligehold skal i fryseren i en tætsluttende pose i et par timer, derefter støvsuges og så ud og luftes.

Hvis den er direkte beskidt skal den til rens.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar :)

nu har den været i fryseren, så nu skal jeg bare have den støvsuget og så luftes og så er den klar til brug! (Dog skal moren lige lære at binde den først... :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER