Oprettet November 21, 2010 Har faktisk også været lidt krea, selvom jeg har haft en temmelig lang pause :rolleyes Da jeg var gravid, gik der lidt krea-gen op i mig, og nu er jeg efterhånden ved at finde det frem igen :) Lidt fra graviditets-kreaen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Og noget der er lidt nyere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 ej hvor er det fedt det du laver, når jeg engang få et barn, så kontakter jeg klart dig, for at få lavet noget tøj :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 hvor er du bare go! Det er vildt flot :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 ej hvor er det fedt det du laver, når jeg engang få et barn, så kontakter jeg klart dig, for at få lavet noget tøj :-) Hihi- det gør du bare. Dejligt nogen kan lide det så meget, at de selv kunne tænke sig det :biglove hvor er du bare go! Det er vildt flot :) Tak søde :kiss Ej noget fedt tøj :) Tusind tak- det er jeg meget glad for at høre :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Nuuuuuij hvor er det lækker søde.... WOOOOW du er dygtig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Wau! Ej laver du på bestilling?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Iiiiiiiiiiiiih nogle fine ting du har fået lavet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Ejj hvor er det fedt det tøj :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 :blink Wow hvor er du super dygtig :respekt Hvor er det bare fedt tøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2010 Wau! Ej laver du på bestilling?? :) Haha- det kunne vi godt finde ud af :) Send mig lige en PM :) Nuuuuuij hvor er det lækker søde.... WOOOOW du er dygtig :biglove Iiiiiiiiiiiiih nogle fine ting du har fået lavet :) Ejj hvor er det fedt det tøj :glad :blink Wow hvor er du super dygtig :respekt Hvor er det bare fedt tøj :) Hvor er I bare søde :biglove Jeg er rigtig glad for der er nogen der kan lide det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2010 Hvor er du vild... Det simpelthen så flot det tøj :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2010 Hvor er du vild... Det simpelthen så flot det tøj :glad Hvor er det bare flot. Arhmen hvor er I søde :kiss Jeg bliver jo helt :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2010 Kanon fedt tøj! :) :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Hvor er det flot!!!! Jeg synes det er SÅ imponerende når folk kan finde ud af sådan noget. Selv evner jeg ikke engang at lægge et par bukser op, uden det bagefter ligner *ort :o :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Kanon fedt tøj! :) :super Tak :blush Hvor er det flot!!!! Jeg synes det er SÅ imponerende når folk kan finde ud af sådan noget. Selv evner jeg ikke engang at lægge et par bukser op, uden det bagefter ligner *ort :o :sc Tak Ki :biglove Jeg har det sådan med dem der kan tegne- jeg kan godt lave mønstre til tøj/desgine selv. Men jeg kan dælme ikke tegne/male! Det er virkelig en defekt i mit liv- er SÅ imponeret over de der kan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Er vild med ugle kjolen :loveshower den kunne jeg lige se Alma i :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Er vild med ugle kjolen :loveshower den kunne jeg lige se Alma i :biglove Tusind tak :kram2 Jamen, så må hun da have sådan én :D Du kan evt skrive en PM :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 waauw nogle lækre ting du har fået produceret :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2010 waauw nogle lækre ting du har fået produceret :glad Tusind tak skal du have :) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Sikke en masse skønne ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Super flotte ting du laver :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Så har maskinen været fremme fra støvet igen :D Kjolen er syet er nogle stofrester fra Oldemors gemmer. Isabella havde en på til begravelsen, hvilket farmor (oldes datter) var glad for :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites