Oprettet October 11, 2011 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Nitzen1987: 87,5 kg - 1,3 kg (- 7,6 kg) Sookie : 69,5kg - 1,2 kg (- 1,2 kg) Dorita: 85,3 kg - 0,7 kg (- 0,7 kg) TroldeMor: 73,3 kg - 0,4 kg (- 13,3 kg) LoneB : 72,5 kg - 0,0 kg (- 2,1 kg) MinHemmeligeProfil: 72,4 kg + 0,1 kg (-1,4 kg) Sandie : 63,0kg + 0,1 kg (- 10,8 kg) Gult kort til : Tiggi :sm TILLYKKE til: Nitzen1987 Husk: næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 til : MinHemmeligeProfil :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Tillykke Anita. Det er super sejt gået :glad Skal vist til at tage mig sammen, synes ikke rigtig der sker noget pt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Jeg havde sendt pb til dig :( Prøver lige igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Hov... Jeg skal ikke have gult kort :( Meldte mig ud i en PM sidste tirsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Jeg havde sendt pb til dig :(Prøver lige igen. Mærkeligt jeg ikke havde fået den.. du selvfølgelig på listen.. og tillykke med dit vægttab Hov... Jeg skal ikke have gult kort :(Meldte mig ud i en PM sidste tirsdag. Kan godt huske det nu når du siger det, kunne bare ikke finde pm'en, undskyld :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Godmorgen :) glemte det fuldkommen i går :S men lå så også syg:( Men tillykke til Nitzen :) og der er der nogen som virkelig klare sig godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 OBS.. næste uge meld jeres vægt til : MinHemmeligeProfil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Hov.... Jeg havde også sendt en PM i går :( Sender den lige igen så :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Hov.... Jeg havde også sendt en PM i går :( Sender den lige igen så :) Det var da mystisk... I kan glæde jer til det ikke længere er mig der styre den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Opdateret vinderliste :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites