Oprettet October 11, 2011 Hvilke termo støvler har i bedst erfaringer med?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 jeg siger også viking, og så er de super lette. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Begge unger har fået Hummel i år. Sidste år havde den store på 8 (dengang 7) et par Dille, men de er for brede til Isabella. Vi købte faktisk et par viking til hende i år, men de var for høje i skaftet, så Isabella ikke kunne bøje benene rigtigt. Hummels virker fine indtil videre, men jeg tror så ikke de er super-varme, men så har hun et par Ecco ved siden af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Har ingen erfaringer med termostøvler selv, da Hannah ikke behøvede vinterfodtøj sidste år. Men har købt Viking til hende i år, da jeg har hørt rigtig mange gode erfaringer med dem. De er en lille smule lange til hende, men hun går fint i dem og så vejer de ingenting er dejlig varme.. :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Vores har i år fået Dille, da de var rigtig gode til dem sidste år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Vi har været glade for Celavi termostøvler. Linda Del dette indlæg Link to post Share on other sites