s.k.w

hjælp....

11 indlæg i dette emne

hjælp jeg føler at mine bryster er flade og føler ikke at jeg har nok mælk, min lille søn slipper og tager ved slipper tager ved og efter kort tid og begynder at græde, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. jeg drikker amme te og spiser mælke bomben.. men ville høre om nogle kunne hjælpe med mit problem???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige haft samme problem.

Min SP sagde, at det sker indimellem fordi mælkeproduktionen skal sættes op i takt med at de små vokser.

Jeg var også vildt frustreret og troede ikke at han fik nok, fordi han kunne ligge flere timer ved brysterne.

Men løsningen er simpelthen at lade dem ligge og sutte alt det de vil. Det sætter produktionen op til sidst, selvom man lige skal igennem nogle hårde dage.

Håber snart det bliver bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft samme problem.

Min SP sagde, at det sker indimellem fordi mælkeproduktionen skal sættes op i takt med at de små vokser.

Jeg var også vildt frustreret og troede ikke at han fik nok, fordi han kunne ligge flere timer ved brysterne.

Men løsningen er simpelthen at lade dem ligge og sutte alt det de vil. Det sætter produktionen op til sidst, selvom man lige skal igennem nogle hårde dage.

Håber snart det bliver bedre :kram2

min sp siger også at pga at han har lidt stramt tunge bånd så er det ikke sikkert han kan få rigtigt fat og stimolere brystet til at lave mælk.. men tror mig han kommer til brystet hele tiden sys han hænger der hele tiden han ligger sig altid til at sove der.. han er 6 uger nu burde mælken ikke snart at komme så+??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min sp siger også at pga at han har lidt stramt tunge bånd så er det ikke sikkert han kan få rigtigt fat og stimolere brystet til at lave mælk.. men tror mig han kommer til brystet hele tiden sys han hænger der hele tiden han ligger sig altid til at sove der.. han er 6 uger nu burde mælken ikke snart at komme så+??

Jeg tror faktisk også at Theo var omkring de 6 uger, da han startede med at ville til brystet konstant. Og der gik faktisk 2 uger, før det stoppede igen :(

Jeg ved desværre ikke noget om det med tungebåndet. Er der ikke noget med at man kan klippe det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om du har mælk eller ej, vil bare lige sige at flade bryster ikke er ensbetydende med ingen mælk. Håber din dreng snart har fået stimuleret din mælkeproduktion, så I begge bliver glade igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk også at Theo var omkring de 6 uger, da han startede med at ville til brystet konstant. Og der gik faktisk 2 uger, før det stoppede igen :(

Jeg ved desværre ikke noget om det med tungebåndet. Er der ikke noget med at man kan klippe det?

hejsa jo det kan klippes men min læge vil først gøre det om et års tid, forstår jeg så ikke helt men hun mente ikke der gøres nu. men hvis det forsætter at jeg ikke pros. mere mælk så ringer jeg og bestiller en tid, selvom jeg ikke bryder mig om at han skal igemmen smerte..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også nogle perioder, hvor jeg ikke følte at jeg havde nok.

Når jeg havde mens, så påvirkede det mælken meget og det var som om der ikke var nok.

og ikke nok med det, så ville han næsten ikke ha det. det smagte nok ikke så godt :)

Han suttede og slap også hele tiden og blev rigtig gal.

og det var kun under mens.

meget underligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også nogle perioder, hvor jeg ikke følte at jeg havde nok.

Når jeg havde mens, så påvirkede det mælken meget og det var som om der ikke var nok.

og ikke nok med det, så ville han næsten ikke ha det. det smagte nok ikke så godt :)

Han suttede og slap også hele tiden og blev rigtig gal.

og det var kun under mens.

meget underligt.

Nu jeg tænker over det så gjorde Ronja det samme med mig. Og min mor fortalte at hun næsten ingen mælk havde når hun havde mens. Jeg tror da lige at jeg vil holde øje næste gang jeg får mens om det er det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også nogle perioder, hvor jeg ikke følte at jeg havde nok.

Når jeg havde mens, så påvirkede det mælken meget og det var som om der ikke var nok.

og ikke nok med det, så ville han næsten ikke ha det. det smagte nok ikke så godt :)

Han suttede og slap også hele tiden og blev rigtig gal.

og det var kun under mens.

meget underligt.

i sidste uge troede jeg at jeg skulle ha mens men det var kun starten der kom også var det væk igen... men ja det skal helt sikker lige holdes øje med, sys det svinger meget for han spiser meget af tiden, men eks. hvis han vågner fra en lur så får han bryst også går der ikke særlig lang tid så vil han have mere men der er mit bryst tomt, hva skal man så gøre???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i sidste uge troede jeg at jeg skulle ha mens men det var kun starten der kom også var det væk igen... men ja det skal helt sikker lige holdes øje med, sys det svinger meget for han spiser meget af tiden, men eks. hvis han vågner fra en lur så får han bryst også går der ikke særlig lang tid så vil han have mere men der er mit bryst tomt, hva skal man så gøre???

Hvis han tømmer dit bryst, så kan du ligge ham til det andet bryst. Så når det første bryst at producere noget mere inden næste gang han skal have mad.

På den HER side står der noget om når man har for lidt mælk og hvad man kan gøre. Det kan være du kan bruge den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han tømmer dit bryst, så kan du ligge ham til det andet bryst. Så når det første bryst at producere noget mere inden næste gang han skal have mad.

På den HER side står der noget om når man har for lidt mælk og hvad man kan gøre. Det kan være du kan bruge den :)

tuaind tak for siden har været inde og læse.. takker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER