Oprettet October 10, 2011 Hejsa Ville lige hører om der er nogle i dette fantastiske forum, der har fået en gastric bypass og blevet gravid inden for det år de anbefaler man venter? Jeg blev selv opereret i marts måned og taber mig stadig. Jeg har ca. tabt mig 2 kg. fra jeg fandt ud af jeg var gravid til nu, og har læst at det kan skade barnet hvis man taber sig i starten af graviditeten, så er lidt nervøs. :huh Tanja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Hejsa Ville lige hører om der er nogle i dette fantastiske forum, der har fået en gastric bypass og blevet gravid inden for det år de anbefaler man venter? Jeg blev selv opereret i marts måned og taber mig stadig. Jeg har ca. tabt mig 2 kg. fra jeg fandt ud af jeg var gravid til nu, og har læst at det kan skade barnet hvis man taber sig i starten af graviditeten, så er lidt nervøs. :huh Tanja Hej Tanja Jeg ved ikke om der er nogen i den situation her... MEN jeg kender en der inden for det første år blev gravid.. og har for 3 ugers tid siden fået sig en lille datter :) Skriv hvis du evt. vil have navnet på hende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Jeg var 6 uger henne med Lauge, da jeg var til 1 års kontrol, så jeg var ret tæt på det år de anbefalte.. Jeg fik ikke nogen løftede pegerfingre og Lauge vejede 4200 g og var 58 cm, da han blev født, så han manglede bestemt ikke noget.. Jeg venter nu nr. 2 og han ligger også til den gode side vægt mæssigt :) Min mands kusine blev gravid efter ca. 4 mdr og alt gik godt og Johan havde en super fin størrelse.. Og så har jeg en veninde der blev opereret i maj og hun har termin i maj, så spørg endelig hvis der er noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Jeg har været gravid to gange, inden det første år efter operationen og mistede begge gange. men de mente nu det var en blanding af mange uheldige ting - fx var jeg gravid første gang under selve operationen, hvilket nok ikke nødvendigvis har været særlig sundt. Anden gang, var jeg underernæret og spiste slet ikke nok, plus mine vitaminer var helt ad H til.. Det vigtigste du skal sørge for er at spise som du skal - du SKAL kontakte din diætist, og få en ny kostplan. Du skal også sørge for at få dine vitaminer :) Held og lykke - har hørt om mange hvor det bare er gået super godt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 kender ik lige til den situation efter en operation, men man må tabe sig en hvis del af sin kropsvægt inden det er risikabelt. jeg er nu i 27 uge og har ik lavet andet end at tabe mig men baby har det godt. havde ellers lige taget 4 kg på men er nu nede på kun 1 kg. baby tager hvad det skal have :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2011 Fik aldrig sagt tak for jeg svar. Jeg har fået snakket med min diatist, så alle mine spørgsmål er blevet besvaret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites