Tmm

Hej piger

6 indlæg i dette emne

Hej piger ..

Jeg er mildest talt så utålmodig - jeg har en dag i dag hvor jeg bare kan tude , tude , tude .. hvorfor vil han ikke ud ? :boo

Jeg har synes jeg selv længe haft optakt til fødsel, men specielt igår bed plukveerne meget mere ( havde mange plukveer ) og hver eneste gang jeg var på toilettet kom der rigtig meget slim med på papiret ( ja undskyld detaljen ) og så i dag har jeg bare lidt murren og ondt i lænden og lidt plukveer , ellers absolut ingenting , han er også MEGET aktiv , hvilket jeg har læst mig til de IKKE er op til fødsel :(

hvordan havde i det op til fødsel , og hvor aktive var de små i maven op til ?

Jeg fødte min datter 40+4 og havde da virkelig ikke regnet med at gå længere denne gang :( Synes det er så hårdt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, jeg føler med dig. Havde også en hel tudedag, da jeg var gået otte dage over.

Mht aktivitet, synes jeg egentlig ikke der var den store forskel.

Kan ikke hjælpe dig, men vil sende en masse kram. Det er bare ben hårdt. Men snart er det glemt og så sidder du med din skønne bebs i armene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde meget slim og plukveer op til... Håber snart der sker noget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg føler med dig. Havde også en hel tudedag, da jeg var gået otte dage over.

Mht aktivitet, synes jeg egentlig ikke der var den store forskel.

Kan ikke hjælpe dig, men vil sende en masse kram. Det er bare ben hårdt. Men snart er det glemt og så sidder du med din skønne bebs i armene :loveshower

Det er vel også forskelligt hvor aktive de er egentlig ..

hvor er du dog sød :) håber ihvertfald også snart han er i mine arme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde meget slim og plukveer op til... Håber snart der sker noget :kram2

op til .. ja der er jo ligemeget hvad ikke længe til hehe , så alt er jo egentlig bare op til nu :D

håber også at det er ved at være min tur nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der sket noget nu???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER