Guest

Baby til låns

4 indlæg i dette emne

Har i set det program?

Det er teenager, som gerne vil være forældre. Derfor får de en baby til låns i 4 dage, hvor barnets forældre er med på en overvågning. Og efter 4 dag, skal de så have ansvaret for et barn i børnehavealderen i 4 dage, som efterfølgende bliver skiftet ud med en præteen, og så en teenager og til slut en gammel.

Jeg så det mens det mens de havde babyen, og tænkte at jeg aldrig ville lægge baby til det program...

Har i andre set det og hvad synes i??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er zappet forbi det et par gange og har det fuldstændig som dig. Jeg ville ALDRIG lægge baby til det program.

Altså selvfølgelig sidder forældrene hele tiden og holder øje og kan gribe ind, hvis der er noget... men alligevel <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg havde en baby, ville jeg virkelig have svært ved at undvære den i 4 dage :loveshower

Og jeg ville slet slet ikke lade en "teenager" passe den...!! Puha, forstår slet ikke nogen tør!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Absolut nej! Jeg så det også og tænkte at nogle af de unge jo var dybt uansvarlige. Jeg ville godt nok IKKE turde efterlade min baby hos dem, også selv om jeg fulgte med på en skærm i nærheden. Så ville man jo alligevel ikke kunne nå at være der hurtigt nok hvis uheldet var ude. Hvis de lige gik fra babyen og den fik fingre i noget den ikke skulle, tabte den, gav den noget at spise den kunne kvæles i (det var lige ved at ske for en af dem!) osv osv. Og så var der nogle af de babyer der bare var så ulykkelige, og fik love at græde og græde :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER