Oprettet October 9, 2011 Hvad er den engelske betegnelse når man skal søge på Amazon efter guirlander til en barnedåb?!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 På ebay kan du i hvert fald prøve at søge på 'christening bunting' :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 et engelsk ord disse hængende tingester :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 et engelsk ord disse hængende tingester :rolleyes Pom' pom'erne? De er for dyre at købe, synes jeg.. Køb silkepapir i de farver du vil ha', find en tutorial til at lave dem efter og voila ;) Men.. ellers hedder de pom pom på engelsk også.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Her er en tutorial til pom poms... Klik klik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Pom' pom'erne? De er for dyre at købe, synes jeg.. Køb silkepapir i de farver du vil ha', find en tutorial til at lave dem efter og voila ;) Men.. ellers hedder de pom pom på engelsk også.. Hvad er en tutorial, en skabelon eller?... Jeg kan ikke google min frem til den i hvertfalde <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Her er en tutorial til pom poms... Klik klik TAK TAK TAK du er genial :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites