Besvaret December 2, 2011 Hej Anita Efter NF er temin rykket fra 12. juni til 26. juni, så ny NF venter d. 15. dec, så håber termin holder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2011 Jeg vil gerne flyttes til den 11 juni efter NF igår :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2011 Hej AnitaEfter NF er temin rykket fra 12. juni til 26. juni,så ny NF venter d. 15. dec, så håber termin holder :) Jeg vil gerne flyttes til den 11 juni efter NF igår :balloons Så har jeg rettet jer begges termin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2011 Anitzen, vil du flytte mig til den 16. juni, som er min nye termin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Efter en super NF med en rigtig livlig lille en er min termin er nu også blevet rykket - fra 19. - til den 15. juni 2011 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Jeg har opdateret de seneste terminsdatoændringer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Jeg vil også rigtig gerne skrives på listen... termin d 10/6 og indtil videre en overraskelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Jeg vil også rigtig gerne skrives på listen... termin d 10/6 og indtil videre en overraskelse Så er du på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Hov skal føde på sønderborg sygehus og det er drillenissen der har ændret mit navn hedder egentligt chaoscat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Jeg vil gerne rykkes til 18/6 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Så tør jeg være med... 12. juni Skejby Sygehus Venter en pige... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Så tør jeg være med... 12. juni Skejby Sygehus Venter en pige... :loveshower Hvor dejligt :loveshower :loveshower :loveshower tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Hej :-) Min termin er rykket fra den 22. til den 15. juni efter nf-scanning i dag. :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Hej :-) Min termin er rykket fra den 22. til den 15. juni efter nf-scanning i dag. :gravid Den er hermed rettet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Ifølge NF scanning er jeg blevet rykket med en dag. Ny terminsdato er: 19 juni 2012..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Efter dejlig NF idag med en meget livlig og usamarbejdsvillig bebs der ikke ville ligge som den sku :whistling , er min termin rykket til d.21 juni :gravid -og det hele kommer til at foregå på Regionshospitalet Viborg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Opdatering: skal helt sikkert føde på riget :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Hvor er vi forresten mange - I love it :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Hej :) Jeg vil da også melde mig herinde. Jeg har termin 27. juni. Jeg skal føde på Hillerød sygehus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Hej :) Jeg vil da også melde mig herinde. Jeg har termin 27. juni. Jeg skal føde på Hillerød sygehus. Velkommen til :balloons Dejligt med endnu en på listen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Jeg er også med her :loveshower Termin d. 20 juni 2012 Skejby sygehus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Jeg er også med her :loveshower Termin d. 20 juni 2012 Skejby sygehus :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Hej :) Jeg vil da også melde mig herinde. Jeg har termin 27. juni. Jeg skal føde på Hillerød sygehus. :balloons Velkommen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Jeg er også med her :loveshower Termin d. 20 juni 2012 Skejby sygehus Velkommen til :balloons du er sat på listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Vil meget gerne opdateres så der står jeg får en dreng <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites