Oprettet October 5, 2011 :stork TERMINSLISTE JUNI 2012 :stork Jeg opdaterer gerne med køn når/hvis nogen vil have det på Vi venter os: 9 Overraskelser 10 Drenge 15 Piger 1. juni Nitzen1987 - venter en Overraskelse - Regionshospitalet Randers leras - venter en Dreng - Hvidovre Hospital Sata - venter en Pige - Sydvestjysk sygehus, Esbjerg 3. juni miss_diamond - venter en Pige - Aalborg Nord sygehus 6. juni pemiro - venter en Dreng - Odense Universitetshospital 9. juni Fru-Malling - venter en Overraskelse - Odense Universitetshospital christinalie - venter en Pige - Aalborg Nord sygehus 10. juni chaoscat - venter en Dreng - Sønderborg sygehus janniethorup - venter en Pige - Skejby sygehus 11. juni mareliand - venter en Pige - Hillerød sygehus 12. juni Århus27 - venter en Pige - Skejby sygehus ParadisPandaPige - venter en venter en Pige 15. juni Berit - venter en Pige - Hillerød sygehus Sarahbb - venter en Dreng - Rigshospitalet tessfish - venter en Pige - 16. juni Camillat - venter en Dreng - Italien Linda W - venter en Overraskelse Christina35 - venter en Dreng - Hvidovre sygehus 18. juni Laila Andersen - venter en Overraskelse - Skejby, Århus Ria - venter en Dreng - Regionshospitalet Horsens 19. juni Betina W - venter en Pige - Herlev eller Hvidovre 20. juni Pandamoren - venter en Pige (Anna) - Skejby sygehus milla83 - venter TO Drenge - Roskilde sygehus 21. juni Monika - venter en Pige - Regionshospitalet Viborg 22. juni Lisebuur - venter en Overraskelse - Svendborg sygehus 23. juni Diden - venter en Pige - Herning sygehus 24. juni Toria - venter en Dreng - Hvidovre hospital Nadds8677 - venter en Pige - Holbæk hospital 25. juni DreamChild - venter en Overraskelse - Viborg sygehus 26. juni gitte1979 - venter en Overraskelse 27. juni SThomsen - venter en Overraskelse - Hillerød sygehus 28. juni Charlotte85 - venter en Overraskelse - Næstved sygehus missrisvig - venter en Pige - Horsens sygehus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 2 juni Helle H venter en overraskelse Regionshospitalet Randers Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 2 juni Helle H venter en overraskelse Regionshospitalet Randers Velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Velkommen til :) Tak tak, det er så vildt at se det sådan på skrift. Jubii :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Tak tak, det er så vildt at se det sådan på skrift. Jubii :-) Ja det er ret vildt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 14. juni Venter en overraskelse Hospital??? Jeg vover mig forsigtigt herinde - testede positivt fredag, og testene er bare blevet mere og mere tydelige. Så jeg tillader mig at juble forsigtigt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 14. juni Venter en overraskelse Hospital??? Jeg vover mig forsigtigt herinde - testede positivt fredag, og testene er bare blevet mere og mere tydelige. Så jeg tillader mig at juble forsigtigt :loveshower :glad endnu en til gruppen :glad velkommen til og tillykke med :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Hej, Jeg har termin den 11. juni 2012, er lidt overrasket vi skulle ikke have flere :-)Skal føde på Holbæk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Hej, Jeg har termin den 11. juni 2012, er lidt overrasket vi skulle ikke have flere :-) Velkommen til og tillykke med overraskelsen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 21. juni Venter en overraskelse Regionhospitalet Horsens Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2011 Hej. Nu stempler jeg lidt forsigtigt ind her.. Har i dag testet posetiv, så har vidst termin omkring den 25 juni.. Jeg skal nok føde i slagelse, næstved eller holbæt, alt efter hvad de lukker ned.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Jeg vil også gerne melde mig ind. D. 4 juni venter jeg mig en overraskelse på Hvidovre Hospital. Vh, Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 21. juni Venter en overraskelse Regionhospitalet Horsens Hej. Nu stempler jeg lidt forsigtigt ind her.. Har i dag testet posetiv, så har vidst termin omkring den 25 juni.. Jeg skal nok føde i slagelse, næstved eller holbæt, alt efter hvad de lukker ned.. Jeg vil også gerne melde mig ind. D. 4 juni venter jeg mig en overraskelse på Hvidovre Hospital. Vh, Lene Så skulle I alle være kommet på listen :) Stort tillykke med :gravid og velkommen til terminsgruppen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Jeg hopper med her.... jeg har termin den 18 juni 2012 og venter indtil videre end overraskelse.... Ved ikke helt om jeg skal føde i Herlev eller i Hvidovre.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Jeg hopper med her.... jeg har termin den 18 juni 2012 og venter indtil videre end overraskelse.... Ved ikke helt om jeg skal føde i Herlev eller i Hvidovre.... Så er du også på :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Så må jeg nok også få meldt mig på banen :) Forløbelig terminsdato: 19. juni 2012 Jeg venter: overraskelse Hospital: Roskilde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Dejlig med den store tilgang der er til vores terminsgruppe :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Vil også gerne med her. Forløbelig terminsdato: 18. juni 2012 Jeg venter: overraskelse Hospital: Skejby - formentligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2011 Jeg har termin 9. juni, ved ikke hvad kønnet er endnu, men ved at jeg skal føde på OUH igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2011 Jeg har (indtil videre) termin 5. juni og vi kender ikke kønnet endnu :) Og jeg regner med at skulle føde i Herning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Med nu to positive tests, melder jeg mig også ind her. Jeg forventer at have termin d. 28/6, så det er lige med nød og næppe at jeg "hører til her" Jeg skal føde på Næstved sygehus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Med nu to positive tests, melder jeg mig også ind her. Jeg forventer at have termin d. 28/6, så det er lige med nød og næppe at jeg "hører til her" Jeg skal føde på Næstved sygehus Så er du på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Hej piger. Faldt over dette forum, mens jeg burde arbejde hårdt :whistling Men jeg har termin den 22. juni 2012 :-) Ved ikke hvilket hospital, men jeg gætter på riget, da jeg næsten er nabo til dem. Nu vil jeg bruge frokostpausen på at surfe lidt rundt herinde og læse jeres indlæg eller i hvert fald nogle af dem... /Sarah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Hej piger. Faldt over dette forum, mens jeg burde arbejde hårdt :whistling Men jeg har termin den 22. juni 2012 :-) Ved ikke hvilket hospital, men jeg gætter på riget, da jeg næsten er nabo til dem. Nu vil jeg bruge frokostpausen på at surfe lidt rundt herinde og læse jeres indlæg eller i hvert fald nogle af dem... /Sarah Velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Hey. Jeg venter mig en lille overraskelse med termin den 6/6-12 (indtil videre). Skal føde på odense universitetshospital :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites