Oprettet October 4, 2011 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Tiggi: 78,3 kg - 1,1 kg (- 1,1 kg) Sandie : 62,9kg - 1,0 kg (- 10,9 kg) MinHemmeligeProfil: 72,3 kg - 0,4 kg (-1,5 kg) TroldeMor: 73,7 kg 0 (- 12,9 kg) LoneB : 72,5 kg + 0,1 kg (- 2,1 kg) LilleMi : 71,1 kg + 0,4 kg (- 1,2 kg) Nitzen1987 88,8 kg + 0,4 kg (- 6,3 kg) Ny i denne uge er Dorita med 86kg og Sookie med 70,7kg - velkommen til og go' kamp :glad Rødt kort til : Verdier :sm TILLYKKE til: Tiggi Husk: næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Weee:D:D:D :loveshower :loveshower Dejligt at det nu går i den rigtige retning:D Også virkelig flot jer andre :) Og nu starter en ny uge :) så må vi se om det går endnu bedre:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Tillykke Tiggi med det flotte resultat :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Wuhuu, hvor er I gode :) Må jeg også være med? Nu vil jeg gerne af med barselsfedtet..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Wuhuu, hvor er I gode :) Må jeg også være med? Nu vil jeg gerne af med barselsfedtet..... Selvflgelig..du Pm'er mig med din vægt:) kender du den fra i dag kan du skrive det til mig og så du med allerede næste uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Tillykke Tiggi med det flotte resultat :glad Jo tak :) Nu er jeg også motiveret til at træne den næste uge weee:D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Hov.... Du har glemt mig ;) (selv om der jo ikke var noget at komme efter <_< ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Hov.... Du har glemt mig ;) (selv om der jo ikke var noget at komme efter <_< ) :blush ej sorry jeg skulle klippe din linje for at sætte den ind et andet sted, du lå stadig gemt og lige til at trykke ctr+v .. og du selvfølgelig sat ind med det samme :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Jeg har nu godt nok sendt en PM til dig Sandie hvor jeg har meldt mig ud af taberdysten da jeg ikke har overskud til at koncentrere mig om DDV i tiden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Jeg har nu godt nok sendt en PM til dig Sandie hvor jeg har meldt mig ud af taberdysten da jeg ikke har overskud til at koncentrere mig om DDV i tiden.. Hmm den har jeg ikke fået :unsure fjerner dig selvfølgelig fra det røde kort Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Hmm den har jeg ikke fået :unsure fjerner dig selvfølgelig fra det røde kort tak ska du ha :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Tillykke tiggi :) Hvorfor er det egentlig ikke troldemor der har vundet med 1,8? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2011 Tillykke tiggi :) Hvorfor er det egentlig ikke troldemor der har vundet med 1,8? Haha nej hvor stinker jeg til at lave sådan "arbejde" kl 20 det jo over min træthedsgrænse.. Jeg havde klippet hendes sidste vægt ud tog jeg hendes sidste tab med også. Trolden har ikke ikke tabt noget, samme vægt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2011 Virkelig undskyld jeg sådan har rodet rundt i det.. :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2011 Haha nej hvor stinker jeg til at lave sådan "arbejde" kl 20 det jo over min træthedsgrænse.. Jeg havde klippet hendes sidste vægt ud tog jeg hendes sidste tab med også. Trolden har ikke ikke tabt noget, samme vægt. Hehe så forstår jeg meget bedre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Må jeg være med i denne uge ? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Selvfølgelig :) PM Mig gerne med din vægt fra i tirsdags :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites