Carcassonne

Gravid på p-piller

12 indlæg i dette emne

Hvor mange har prøvet at blive gravid på p-piller/Mini-piller?

Er ikke lige mening at vi skal starte PB før om 1½ år, så spiser mini-piller hvilket gør at jeg ikke får menstruation, hvilket jo egentlig er super nice, men ved jo så ikke om man er blevet gravid, da menstruationen jo udebliver hver gang.

Men nu har jeg på fornemmelsen at der er noget anderledes, selvom jeg ikke ligefrem håber det. Men tør ikke rigtig tjekke, og derudover ved jeg jo ikke hvornår jeg burde være langt nok henne til at testen gav et retvisende billede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, hvis du tror du måske er gravid, så ville jeg da tage en test nu og så igen om 2-4 uger, så burde du jo kunne være sikker.

Men hvis du tager minipillerne som du skal, så burde chancen for at være gravid, jo være ret lille. Er det nyt at du er på minipiller, eller har du været det i lang tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, hvis du tror du måske er gravid, så ville jeg da tage en test nu og så igen om 2-4 uger, så burde du jo kunne være sikker.

Men hvis du tager minipillerne som du skal, så burde chancen for at være gravid, jo være ret lille. Er det nyt at du er på minipiller, eller har du været det i lang tid?

tror jeg har brugt dem i 6-7 måneder... så ikke helt nyt.

Og nok bare nervøs fordi jeg har glemt en enkelt, så risikoen er der jo, selvom vi ikke havde sex lige i nærheden af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Missing Link blev gravid på mini piller og venter nu en skøn lille pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok prøve at tage en test ;) hvis den er negativ ville jeg tag en igen om en uge, blot for en sikkerhedsskyld :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har jo ret :) så må bare prøve at teste. Har bare ikke lyst til at kende svaret rigtig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig taget mini piller. Men har aldrig prøvet at blive gravid mens jeg har været på p-piller, heller ikke selvom jeg har glemt en pille eller to.

Men ja, gør som de andre har skrevet - test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blevet gravid 2 gange på p-piller, men begge gange er det endt i SA..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man spørge om du fik taget en test? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man spørge om du fik taget en test? :)

Når ja fik aldrig fulgt op :)

Tog en test og den var fuldkommen negativ, så er jo super i forhold til vores planer om først at starte om 1½ år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det var jo fint så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, er blevet gravid på piller 2 gange... Og har verdens mest vidunderlige 2 børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER