Oprettet October 3, 2011 Hej Piger. Har kigget med længe, men har nu brug for jeres eksperthjælp. :help :help vil bare gerne lige vide om denne GT er god nok ?? :kuller :kuller vh Manse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 Helt klart positiv. Stort tillykke :loveshower :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 Meget positiv :loveshower Stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 Hej igen.. Tak for svarene.. Så må jeg heller bestille en tid os lægen, så kan blive bekræftet.. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 Det er den ihvertfald.. Tillykke.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 ih hvor er den fiin... tillykke :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 Klart positiv! Tillykke! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 Sådan en ønsker jeg mig :7himmel STORT tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 Tydelig streg. Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 Ingen tvivl :wee Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 Den er helt klart positiv. Stort tillykke :) ønsker mig også sådan en om 3-4 uger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2011 Tillykke det var dejligt ss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Tillykke - ih hvor dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Så klart positiv. Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Den er POSITIV! Tillykke! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Mange tak for alle svarene.. Tiden er bestilt hos lægen,så nu skal jeg bare vente på at stå med selve vandrejournalen..så tror jeg nok også mere på det. :loveshower . Får jeg kan intet mærke....endnu :kuller Knus manse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Hej igen.. Sad lige og tænkte på hvornår i kunne mærke at i var gravide.. Det eneste jeg har er ingen mens og positive tests.. Har ingen symptomer som kvalme eller træthed...o.s.v.. Så det lyder nok fjollet når jeg siger at jeg godt kunne ønske mig bare lidt tegn på at den er god nok. Knus Manse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Hej igen.. Sad lige og tænkte på hvornår i kunne mærke at i var gravide.. Det eneste jeg har er ingen mens og positive tests.. Har ingen symptomer som kvalme eller træthed...o.s.v.. Så det lyder nok fjollet når jeg siger at jeg godt kunne ønske mig bare lidt tegn på at den er god nok. Knus Manse Jeg har haft nogle svage ligamentsmerter af og til siden uge 5 og så er mine bryster blevet lidt ømme og er mere faste i det :hophop men ingen kvalme og træthed her... Jeg er 6+0 i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 jeg ser også en positiv test :rolleyes stort tillykke med det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Hej igen.. Sad lige og tænkte på hvornår i kunne mærke at i var gravide.. Det eneste jeg har er ingen mens og positive tests.. Har ingen symptomer som kvalme eller træthed...o.s.v.. Så det lyder nok fjollet når jeg siger at jeg godt kunne ønske mig bare lidt tegn på at den er god nok. Knus Manse Min kvalme og træthed kom ca da jeg var 6+2 henne. Og jeg lider stadig meget af begge dele! (er 8+5 idag) :( Så du skal bare nyde at det endnu ikke er kommet og håbe på det blive væk for det er ikke sjovt! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites