Guest

Hvor tit mødes I i mødregruppen?

18 indlæg i dette emne

Ja ganske simpelt som overskriften siger, hvor tit mødes I med jeres mødregruppe?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En gang om ugen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en gang om ugen og nogle gange laver vi også andre ting udover såsom gåture, svømmehal, lagersalg, træning osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en gang om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en gang om ugen og nogle gange laver vi også andre ting udover såsom gåture, svømmehal, lagersalg, træning osv..

Sådan var det også for mig dengang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps vi mødes også en gang om ugen.

Jeg har dog fået en del reaktioner om at det er ret tit, men at dømme fra de andre besvarelser er det vist meget almindeligt :)

Har også en jordemodergruppe, og vi mødes hver 3. uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at have hørt de fleste mødtes en gang om ugen.

Det var bare fordi en i min mødregruppe snakkede om en gang om måneden og det synes jeg er alt for lidt. Men vi har ikke snakket samlet om det i gruppen endnu, så jeg er spændt på hvad de andre siger på fredag når vi skal mødes for anden gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en gang om ugen og nogle gange laver vi også andre ting udover såsom gåture, svømmehal, lagersalg, træning osv..

Det lyder hyggeligt! Håber lidt, at min kan udvikle sig til det også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødes også en gang om ugen, og det er jeg super-glad for! Jeg kender til andre, hvor de mødes hver 14. dag, det synes jeg er lidt for lidt, så en gang om måneden er da alt for lidt! Så kan man jo næsten ikke nå at lære hinanden at kende før nogle begynder på arbejde. Jeg synes, at en af fordelene ved at mødes ofte er, at man ofte står midt i problemerne/udfordringerne og kan vende dem med nogle - man skal ikke huske på det i ugevis og så har det alligevel ændret sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødes hver 14. dag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødes en gang om ugen og er på skift hos hinanden. Rigtig hyggeligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødes hver 14. dag, nu kommer der dog til at gå 3 uger grundet efterårsferien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps vi mødes også en gang om ugen.

Jeg har dog fået en del reaktioner om at det er ret tit, men at dømme fra de andre besvarelser er det vist meget almindeligt :)

Har også en jordemodergruppe, og vi mødes hver 3. uge.

Hvad er en jordemodergruppe? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi mødtes en gang om måneden... jeg gad godt mere, men det var min gruppe desværre ikk til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er ikke i en mødregruppe ( der var ikke nok til en gruppe ).

Men jeg går i legestue med Jamie - som er en gang i ugen.

men det er nu ikke hver gang vi er afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været afsted igen i dag og vi skal mødes på onsdag igen. SPen "anbefalede" at mødes en gang om ugen her til at starte med og så kan vi jo se hvordan det kommer til at gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en jordemodergruppe? :)

Det er et tilbud der er i vores kommune om at gå til en gruppekonsultation når man er til jordemoder i stedet for en individuel konsultation. Man skiftes så til at komme til en "privat" undersøgelse ved jordemoderen, og mens man venter snakker man med de andre piger om hvordan det hele går. Jordemoderen giver desuden fælles undervisning i fødselsforberedelse, smertelindring mm. Så det tager længere tid end en alm. konsultation, men det er det eneste offentlige tilbud om fødselsforberedelse vi har haft.

Det kan varmt anbefales hvis man har muligheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et tilbud der er i vores kommune om at gå til en gruppekonsultation når man er til jordemoder i stedet for en individuel konsultation. Man skiftes så til at komme til en "privat" undersøgelse ved jordemoderen, og mens man venter snakker man med de andre piger om hvordan det hele går. Jordemoderen giver desuden fælles undervisning i fødselsforberedelse, smertelindring mm. Så det tager længere tid end en alm. konsultation, men det er det eneste offentlige tilbud om fødselsforberedelse vi har haft.

Det kan varmt anbefales hvis man har muligheden.

Aah... Okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER