tazdiginez

Brystbetændelse

6 indlæg i dette emne

Ja.. uforsigtige mig lider af brystbetændelse på 3. Dagen.. øvsen og avsen!

Lillepigen er begyndt at brokke sig.. tror det er fordi mælken mangler næring.. de sidste 3 dage, har jeg ikke rigtigt kunne spise pga. feberen, den stiger og falder, igår var den på lidt over 40° - i nat har jeg haft svede-fryse tur, så feberen er faldet 38.. hvis den feber ikke legede med min balance, smagsløg, mavesyre, muskler og led, ville jeg ha' det fint! Trods hovedpinen, visdomstanden der er på vej og kvalmen..

Udover det gør min mave og livmoder sindsygt ondt hver gang jeg bevæger mig :(

det er RØV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha det lyder ikke godt! Har du snakket med lægen? Jeg havde det på samme måde og jeg blev indlagt med det samme og fik IV medicin. Jeg oplevede faktisk at de tog det meget alvorligt så tror ikke det er noget man bare skal gå rundt med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville umiddelbart ringe til vagtlægen med det samme for det lyder ikke helt godt.

God bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en cvitamin kur inden sengetid i går - en vitaminpille skyllet ned med et glas appelsinjuice.. Udover det 2 panodiler til at dulme feberen OG DET VIRKEDE :yay

jeg er nede på 35° svingene med en halv grad..

Jesper fik masseret knuderne lidt ned i dag og mælken løber fint.. det gør dog hamrende ondt at amme lillepigen, men tror det er pga. sår

Jeg kan ikke ringe til læge eller vagtlæge, da vi ingen bil har og vi kender ingen i nærheden som der kan låne os kørelejelighed..

busserne kører ikke herude i weekenderne, så under alle omstændigheder skal det vente til mandag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lyder bare ikke rart. Stakkels dig :kram2

Nu skriver du har du har været uforsigtig. Er man da selv skyld i brystbetændelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lyder bare ikke rart. Stakkels dig :kram2

Nu skriver du har du har været uforsigtig. Er man da selv skyld i brystbetændelse?

Man skal jo helst gå i strømper og holde sit brystparti varmt.. man må helst heller ikke rode i fryser osv..

jeg glemte at gå i sokker og stod udenfor og skrev under på en leveringskvittering, EFTER jeg havde rodet efter en is i fryseren - dummeflad til mig.. Det går direkte i pattorhne (;))

De var SÅ hysteriske på sygehuset og rendte hele tiden med "få strømper på, bla bla bla"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER