HenrietteBuchvaldt

jeg er her stadig

9 indlæg i dette emne

Hej igen :balloons

Jeg har lige holdt en laaaang pause.. Det hele blev bare for meget for mig og jeg trængte til at ligge det med babyer, graviditetstest osv lidt væk..

Også kom der jo lige en valgkamp, hvor jeg arbejdede på høj tryk :oops så tiden har været meget knap for mig..

Men jeg har savnet at følge med herinde og dele ud af mig selv.. Så nu er jeg tilbage :yiepie

Skal have mens næste lørdag og min krop den er skisme lidt sjov.. Ja faktisk er den som i juli måned da jeg blev gravid og min mavefornemmelse siger jeg skal vente LÆÆÆÆNGE på mens :lolhit men jeg frygter jeg tager grueligt fejl, men hvis jeg gør det SÅ PYT.. For jeg skal nemlig til udredning for mine mange aborter d. 21 oktober, hvilket nok vil blive aflyst pga en graviditet.. Men nu må jeg lige vente den næste uge og se hvad der sker og ikke sker ;)

Stort tillykke til alle jer der er blevet gravid og kæmpe kram til jer der stadig venter og har mistet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med et lille pip fra dig :) Spændende om din intuition er rigtig :) krydser i hvert fald :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at du har overskud til at kigge herind igen. Og håber du har ret med gevindsten i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde.

Dejligt du har overskud nok til at komme herind igen - du har været savnet.

Den der valgkamp ikke? Du så godt nok lidt smadret ud til Valgrally.. ;) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde.

Dejligt du har overskud nok til at komme herind igen - du har været savnet.

Den der valgkamp ikke? Du så godt nok lidt smadret ud til Valgrally.. ;) :whistling

Hold da op, jeg var bare lidt fuld :whistling nærmere rettelse meget fuld :badgirl :lolhit

Men jeg er bare nødt til at LEVE livet nu, jeg orker ikke at pakke alle mine interesser ned, fordi jeg prøver at blive gravid og en af mine interesser er bare at være politisk aktiv, hvor der så lige ryger en øl eller to hvis der bliver tændt op for en fest ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, jeg var bare lidt fuld :whistling nærmere rettelse meget fuld :badgirl :lolhit

Men jeg er bare nødt til at LEVE livet nu, jeg orker ikke at pakke alle mine interesser ned, fordi jeg prøver at blive gravid og en af mine interesser er bare at være politisk aktiv, hvor der så lige ryger en øl eller to hvis der bliver tændt op for en fest ;)

nu bliver jeg jo nysgerrig, men hvem har du hold kampagnie for???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, jeg var bare lidt fuld :whistling nærmere rettelse meget fuld :badgirl :lolhit

Men jeg er bare nødt til at LEVE livet nu, jeg orker ikke at pakke alle mine interesser ned, fordi jeg prøver at blive gravid og en af mine interesser er bare at være politisk aktiv, hvor der så lige ryger en øl eller to hvis der bliver tændt op for en fest ;)

Giver dig helt ret! ;)

Og giver dig helt ret. Nyd livet - en dag er det for sent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu bliver jeg jo nysgerrig, men hvem har du hold kampagnie for???

Jeg har kørt kampagne for Eva Kjer Hansen fra Venstre :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kørt kampagne for Eva Kjer Hansen fra Venstre :super

:yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER