Oprettet September 30, 2011 Hejsa. Så fik jeg bestilt tid til nakkefold skanning. Datoen blev den 27. oktober kl. 9.00 :loveshower men gud hvor er der lang tid til. Nu venter lægen på tirsdag så må vi se, hvad hun siger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Ja det er udholdeligt at gå og vente til den scanning. Skal selv her d. 20 kl. 13.. nøj jeg glæder mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 jeg skal den 26 okt kl.09.30 og jeg synes også at der er super længe til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Jeg skal til NF d.20:) :) Glæder mig til at se den lille igen:) Hvordan har I andre det ellers? Jeg har kun haft kvalme i ca 5 dage i alt, syntes der er utroligt lidt og er nu 10+2. Er det normalt at nogle næsten ingen kvalme har? Ellers er jeg bare enormt træt! Er der nogen der syntes maven begynder at fylde mere? Held og lykke med jeres scanninger:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Jeg skal til NF d.20:) :) Glæder mig til at se den lille igen:) Hvordan har I andre det ellers? Jeg har kun haft kvalme i ca 5 dage i alt, syntes der er utroligt lidt og er nu 10+2. Er det normalt at nogle næsten ingen kvalme har? Ellers er jeg bare enormt træt! Er der nogen der syntes maven begynder at fylde mere? Held og lykke med jeres scanninger:) Det jo samme dag som mig... hvor henne i landet skal du scannes ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 ja og en dag imellem vores termin - indtil videre:) Skal scannes i Næstved.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2011 Eeeeeij hvordan holder i andre ventetiden ud ... jeg bliver jo skør af at vente på at se om baby overhoved er levende og har det godt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2011 He he det er også vanskeligt!! Men men masser af arbejde kan hjælpe lidt på det. Men det kører meget rundt i tankerne hele tiden:) Meen der er ikke lang tid til nu og glæder mig så meget til at passere de første 12 uger! Efter scanningen kan jeg også glæde mig til at fortælle familie og venner om den gode nyhed. Kun vores forældre ved noget, så glæder mig virkelig til at fortælle det:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites