Nitzen1987

Hvad er jeres weekend-planer?

21 indlæg i dette emne

Hvad skal I lave her i weekenden i det strålende vejr?

Vi har børnene, eller det vil sige at vi bytter børn med mine søstre, så vi har mandens yngste søn og min nevø på 7 år, mens mine søstre har de andre 2 børn med deres egne jævnaldrene børn...

Tror at vi skal på legepladsen med drengene i morgen og måske et smut omkring Falck stationen, så drengene kan se udrykningkøretøjerne. Søndag skal vi ud til mine svigerforældre til eftermiddagskaffe og aftensmad for at fejre deres 40 års bryllupsdag....

Del dette indlæg

Vi skal ned til mandens bror i Herning i aften. Lørdag starter med spinning og så skal vi ellers fejre mandens fødselsdag på bones og en tur i biografen

God weekend derude :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

imorgen skal til til min kærestes lillesøsters 7 års fødselsdag, og søndag skal vi bare slappe af :)

god weekend derude :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

I aften skal vi have hyggeaften, med tv og god mad :)

I morgen står den på en laaang dag, hvor vi starter med at hjælpe svigerforældrene med at gøre klar til i morgen aften, hvor motorcykelklubben kommer - med koner og børn :) Også skal vi ellers hygge os med dem om aften..

Søndag skal vi bare slappe af :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal hygge med disney, snolder og dyner i stuen i aften. I morgen skal jeg på gymnastikkursus imens manden og børnene tager en tur i svømmehallen. søndag skal vi til min mors fødselsdag til brunch.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal slappe af, gøre rent og ordne haven :D . min mand skal spille fodbold både lørdag og søndag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal til kønsskanning imorgen formiddag og i morgen eftermiddag kommer nogle af mine veninder for at fejre min fødselsdag og søndag kommer familien til fødselsdag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ingen planer for første gang i lang tid :)

I aften skal vi hygge med Disney sjov, slik og dyner. Når Emilie sover skal manden og mig se film og drikke rødvin :)

I morgen skal vi vaske tøj og nyde det gode vejr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal ned til min mor og hendes mand i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I morgen skal der gøres rent, for her trænger virkelig!

Min mand skal arbejde søndag, så der ved jeg ikke, hvad jeg finder på med ungerne. Det bliver nok en cykeltur ud i naturen og leg på en eller anden legeplads.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag skal jeg tidligt tidligt op. Så jeg kan blive færdig med projekt "Entree"... Ved 18 tiden skal jeg hente manden på Midtfyn <3 (Glæder mig til at få ham hjem fra München).

Så skal han overraskes med ny entre.. Og ellers skal vi bare slappe af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal i dag lørdag fejre Isaac's fødselsdag, hjemme ved mine forældre. Vejret skal nydes og så skal vi måske forbi efterårsmessen i byen.

Søndag går turen til Aarhus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fredag: min bedste veninde ankom, vi spiste på Jacobs BBQ, tog på diverse bar/disko og kom hjem klokken 3 :)

Lørdag: lækker morgenmad, ind til Aarhus og en tur op og ned af strøget, frokost i byen, i eftermiddag afløser vi min mand som skal til fodbold afslutning med gokart, stegt flæsk og koncert. I stedet Hygger vi hjemme med god mad, og WII :)

I morgen tager hun hjem. Så skal vi i den gamle by og ellers bare slumre :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går stod den på afslapning

I dag skal vi til gammel elevdag på min efterskole, som jeg gik ud af i 1996. Det bliver sjovt at vise Axel hvor mor har gået i skole i et år.

I morgen står den på indkøb og afslapning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går var vi på bøffen til en ordenlig omgang snackkurv og bøf ;) I dag skal vi ud og shoppe lidt, måske spise en frokost på café. Og så har vi lidt ting der skal på genbrugspladsen og et hjem der trænger til oprydning og rengøring - det bliver nok fordelt ud over i dag og i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal på turistkontoret om lidt og hente billetterne til James Blunt koncerten på tirsdag, bagefter til Designer Bazaar og så arbejde i aften.

Imorgen står den også bare på arbejde..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Emilie og jeg har lige smurt en kæmpe madpakke så nu vil vi alle 3 tage på skovtur :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fredag: min bedste veninde ankom, vi spiste på Jacobs BBQ, tog på diverse bar/disko og kom hjem klokken 3 :)

Lørdag: lækker morgenmad, ind til Aarhus og en tur op og ned af strøget, frokost i byen, i eftermiddag afløser vi min mand som skal til fodbold afslutning med gokart, stegt flæsk og koncert. I stedet Hygger vi hjemme med god mad, og WII :)

I morgen tager hun hjem. Så skal vi i den gamle by og ellers bare slumre :D

Hils Soffie mange gange :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden har været i kbh fra igår til iaften, og jeg har været på arbejde til 12.30 idag, så jeg har været en tur i Doktorparken med ungerne i eftermiddag :)

Imorgen smutter vi med et hold venner en tur til Odense zoo :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har arbejdet fredag og idag, så aftenen står på afslapning på sofaen...

I morgen har vi 1 års bryllupsdag, så først skal vi ud og spise brunch (et gavekort fra brylluppet) Så skal vi kigge billeder, spise bryllupskage og åbne hilsner fra brylluppet man først må se et år efter. Så tager vi i de termiske bade på vejlefjord hotel og slutter af med aftensmad hos svigerforældrene der bor i vejle... Ih det bliver en god dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår havde vi en hygge-slappedag, idag skulle manden arbejde - dvs dejlig lang middagslur til mig :-) og så har vi tilbragt eftermiddagen sammen med min søster+mand med at hente en "lille-per"seng, til deres spire :loveshower

Manden nupper sin middagslur nu, så i aften skal vi bare hygge og være sammen, og så må vi gøre rent imorgen... plus BILKA har tilbud på Cola i glasflaske, så dem skal vi nok hente et par kasser af til manden :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER