Iben25

Hvornår må man løbe igen?

9 indlæg i dette emne

Hej tøser. Håber det går godt med alle jeres små! :)

Ved i hvor lang tid man anbefalder der skal gå før man begynder at løbe og dyrke motion igen efter fødslen? Kan næsten ikke vente med at komme igang igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

man plejer at sige efter dit 8 ugers tjeck. Føler du dig klar inden, så gør det med måde.. og virkelig virkelig lyt til din krop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil spørge lægen i næste uge, når jeg skal til 8 ugers tjek.

Men ellers tror jeg bare at man skal prøve sig frem. Jeg gik fx en tur på 2 timer forleden, hvor jeg endte med at få ret ondt i underlivet. Så tror at løbeturene venter lidt endnu for mit vedkommende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg vil prøve prøve på at løbe en lille tur i weekenden. Så må vi se hvordan det går. :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg vil prøve prøve på at løbe en lille tur i weekenden. Så må vi se hvordan det går. :8:

God tur :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg vil prøve prøve på at løbe en lille tur i weekenden. Så må vi se hvordan det går. :8:

God tur :)

Jeg har også tænkt mig at spørge lægen til 8 ugers tjekket, men jeg har egentlig følt mig klar et par uger, jeg har bare ikke haft energien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg snakkede med dem fra min mødregruppe og de fortalte at det er vigtigt man venter til efter 8 uge pga læge skal tjekke om det hele er "faldet på plads" igen. Så venter nok lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede op igen 3 uger efter fødslen og det var intet problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ude og løbe idag og min datter er omkring 7 uger. Jeg tog det stille og roligt! Jeg kunne heller ikke andet for hold dag op hvor var det hårdt! Man starter jo helt for bunden igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER