Oprettet November 19, 2010 hun er 1 år 2 måneder 3 uger og 4 dage.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 :balloons Sådan noget 'ser' jeg også altid ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Sejt :) Tillykke med datterens tal :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Jeg kom for sent? Jeg ser 1-2-3-5 :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Øv kom også for sent, men det er så skægt at se :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Sikke et flot tal hun hade i gåt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Hvor er det sjovt du lægger mærke til sådan noget, det ville jeg aldrig selv lægge mærke til :) Men det er da sjovt at se de fine tal ( Nu vil jeg lægge mærke til sådan noget fremover ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Hvor er det sjovt du lægger mærke til sådan noget, det ville jeg aldrig selv lægge mærke til :) Men det er da sjovt at se de fine tal ( Nu vil jeg lægge mærke til sådan noget fremover ) Også her- jeg lægger ikke mærke til sådan noget ;) Men fint ser det ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Det var også helt tilfældigt jeg opdaget det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Jeg ser også tit sådan noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites